نماد آهو یا گوزن در فنگ شویی

نماد آهو یا گوزن در فنگ شویی

نماد آهو یا گوزن در فنگ شویی

آهو یا گوزن نمادی از دانش ، ظرافت ، استقامت و طول عمر و فراوانی است ، گوزن در فنگ شویی نمادی از سرسختی ، قدرت ، پشتکار و لذت بردن از زندگی است.

نماد گوزن در فنگ شویی به معنای آگاهی معنوی بر سرگذشت شما میباشد ، این نماد به شما یادآوری میکند با متانت با مشکلات خود روبرو شوید.

نماد گوزن در فنگ شویی

جفت گوزن

یک جفت گوزن در کنار نمادهای شانس فنگ شویی میتوانند ارتعاشات ثروت و طول عمر را به خود جلب کنند ، کلمه چینی برای گوزن (鹿) از نظر آوایی شبیه Luk است که به معنای ثروت و خوش شانسی است.

گوزن نماد عشق ، مهربانی ، ملایمت و برازندگی است ، گوزن ها مشهورترین نماد سلامتی و طول عمر در میان حیوانات فنگ شویی در فرهنگ شرق هستند زیرا شاخ آنها دارای خواص دارویی است و میتوان از آن برای درمان استفاده کرد.

نماد گوزن در فنگ شویی

نقاشی گوزن در فنگ شویی

خیلی ها دوست دارند تابلو نقاشی از حیوانات یا اشیاء خوش یمن را در سالن نشیمن یا اتاق مطالعه خود داشته باشند تا ثروت خوبی را به خود جلب کنند ، علاوه بر ماهی محبوب کوی ، نقاشی گوزن یکی دیگر از انتخاب های خوب برای خانه است.

نقاشی‌ گوزن همچنین هدیه‌ای ایده‌آل برای خانواده نزدیک یا مافوق تان در محل کار است به عنوان ژستی که احترام شما را به آنها نشان می‌دهد.

نماد گوزن در فنگ شویی

سر گوزن در فنگ شویی

بسیاری از مردم دوست دارند خانه خود را با سر گوزن تزیین کنند ، این نماد علاوه بر ثروت و رفاه جلوه ای تجملی و سلطنتی به فضا اضافه میکند ، با این حال این نماد برای یک اتاق نشیمن کوچک ایده آل نیست زیرا ممکن است بر جریان انرژی تأثیر بگذارد.

قوانینی در فنگ شویی برای آویزان کردن سر گوزن در خانه وجود دارد ، شاخ های نوک تیز انرژی شاچی ایجاد می کنند بنابراین بهتر است آن را به دیوار آویزان کنید ، باید عمودی باشد و از تماس شاخ ها با سقف خودداری شود.

میز کار ، تخت یا میز ناهارخوری را زیر سر گوزن قرار ندهید زیرا برای فردی که زیر آن نشسته است احساس ناخوشایندی ایجاد میکند ، سر باید به سمت داخلی خانه باشد که نمادی از استقبال و جمع آوری انرژی مثبت است.

از قرار دادن سر گوزن در حمام خودداری کنید ، مانند همه نمادهای شانس فنگ شویی باید سر گوزن را به دور از گرد و خاک و تمیز نگهداری کنید.

نماد گوزن در فنگ شویی

جهت های مناسب نماد گوزن

هر حیوان و نماد در فنگ شویی باید مکان مناسبی در خانه یا محل کار داشته باشد تا به درستی عمل کند و نماد گوزن نیز از این قاعده مستثنی نیست ، شما می توانید آن را بر اساس هدف خود در جهت مناسب قرار دهید.

با توجه به نقشه باگوا ، می توانید این نماد خوش شانس را در گوشه جنوب شرقی منطقه غذاخوری یا در بخش شرقی خانه قرار دهید تا سلامت و ثروت فراوانی را برای شما و اعضای خانواده به ارمغان بیاورد.

اگر به پیشرفت در کار یا تجارت خود نیاز دارید ، قرار دادن نماد گوزن در فضای کاری به افزایش شانس شغلی و سود پولی کمک میکند ، میتوانید یک گوزن را روی میز کار خود قرار دهید تا نشان دهنده شهرت و شغلی پایدار و موفق باشد.

جایگاه عالی دیگر برای این نماد جهت مرکز (  سلامت و بهبود روابط ) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *