نماد کدو وو لو در فنگ شویی

نماد کدو وو لو در فنگ شویی

کدو وو لو در فنگ شویی

کدو قلیانی یا کدو وو لو Wu Lou یک نماد قدرتمند فنگ شویی است که می توانید از آن برای هدف های مختلفی در فنگ شویی استفاده کنید ، این نماد در فنگ شویی به معنی زندگی بخش است.

وو لو نماد فراوانی ، سلامتی ، طول عمر و ثروت است و میتوانید آن را در هر بخش از خانه یا محل کار خود برای جذب انرژی های شانس استفاده کنید ، بسیاری از محصولات وو لو دارای حروف چینی یا تصاویر مختلف برای اهداف خاص هستند.

وو لو یکی از هشت گنجینه فنگ شویی است که آن را به نماد ثروت کامل تبدیل میکند ، شکل وو لو نیز یکی از ایده آل ها برای انباشت ثروت در نظر گرفته می شود زیرا قسمت بالایی باریک و قسمت پایینی پهن تر است ، بعضی از کدهای وو لو به گونه ای طراحی شده اند که باز میشوند و به شما امکان می دهد اشیاء نمادین مانند سکه، شمش و سایر نمادهای ثروت را درون آنها قرار دهید.

نماد کدو وو لو در فنگ شویی

وو لو فلزی به خصوص وو لو برنجی در فنگ شویی به عنوان ایده‌آل ترین متریال شناخته میشود ، از یک وو لو فلزی برای تضعیف انرژی‌های ناخوشایند ( شاچی ) استفاده کنید و به چی فرخنده اجازه دهید به راحتی جریان داشته باشد.

در فنگ شویی وو لو به عنوان محافظ مرگ زودهنگام و درمان بیماری ها مشهور است ، اگر بیمار هستید میتوانید یک وو لو برنجی را روی میز کنار تخت خود قرار دهید تا انرژی های شفابخش چی را جذب کنید.

وو لو ساخته شده از عناصر دیگر هم کارایی خود را دارند ، در پیروی از نظریه 5 عنصر فنگ شویی میتوانید از وو لو ساخته شده از عناصر دیگر مانند یشم ، کوارتز صورتی و چوب هم استفاده کنید.

نماد کدو وو لو در فنگ شویی

برای جلوگیری از مرگ زودرس وو لو از جنس یشم را در مرکز ( سلامت ) خانه خود قرار دهید یا به عنوان گردنبند یا دستبند استفاده کنید یا درون کیف یا روی جا کلیدی خود بگذارید.

وو لو یشم اغلب به عنوان درمانی برای مشکلات مالی توصیه میشود ، می توانید آن را در کیف یا ماشین خود حمل کنید و از آن به عنوان جاکلیدی ، دستبند یا آویز برای جذب ثروت استفاده کنید.

وو لو از جنس کوارتز صورتی اغلب به عنوان درمانی برای روابط عاشقانه استفاده می شود ، می توان از آن برای رشد شخصی نیز استفاده کرد ، می‌توانید آویز وو لو کوارتز صورتی را به صورت جواهرات استفاده کنید تا توانایی خود را برای درک بیشتر افراد دیگر و همدلی با ماهیت عاطفی آنها افزایش دهید.

فنگ شویی قدرتمند وو لو به چاکرای قلب شما اجازه می دهد تا بازتر شود. این به ویژه اگر از آسیب عاطفی یا زخم رنج می برید مفید است ، وو لو کوارتز صورتی میتواند به شما در درمان قلب شکسته کمک کند.

نماد کدو وو لو در فنگ شویی

وو لو برای محافظت در برابر شیطان استفاده میشود ، می توانید از وو لو از جنس ابسیدین برای دفع شر یا افرادی که نسبت به شما سوء نیت دارند استفاده کنید ، این ترکیب سنگ و نماد برای هر کسی که بخواهد به شما هر نوع آسیبی وارد کند چه از طریق شایعات ، خرابکاری شغلی یا سایر اهداف منفی یک اثر ضربتی ایجاد می کند.

می توانید جواهرات وو لو از جنس ابسیدین استفاده کنید یا آن را روی میز کار و در مقابل خود قرار دهید ، ابسیدین تمام نیت های منفی را به خود آن شخص منعکس می کند.

راه های زیادی برای استفاده از وو لو در فنگ شویی وجود دارد. بخشی را که باید فعال کنید انتخاب کنید و مطمئن شوید که از عنصر اختصاص داده شده برای بهترین فراوانی و موفقیت استفاده کنید.

نماد کدو وو لو در فنگ شویی

جهت جنوب غربی ( خاک ) : جنوب غربی بخش شانس رابطه و عشق است ، اگر می خواهید این انرژی ها را در زندگی خود فعال کنید میتوانید از عنصر خاک حاکم در جنوب غربی استفاده کنید ، شما می توانید وو لو ساخته شده از سنگ مانند کوارتز صورتی که به خاطر عشق و انرژی های عاشقانه اش معروف است را انتخاب کنید ، می توانید کوارتز را در بخش جنوب غربی خانه یا در گوشه جنوب غربی اتاق خواب قرار دهید.

جهت شمال شرق ( خاک ) : شمال شرق بخش شانس آموزش شما است و توسط عنصر خاک اداره میشود ، شما می توانید از وو لو از جنس سنگ یشم یا دیگر سنگ ها استفاده کنید تا عنصر خاک را فعال کنید و در عین حال موفقیت زیادی را برای بخش شمال غربی جذب کنید ، اگر دانشجو هستید میتوانید یک سنگ وو لو را همراه خود به کلاس درس ببرید ، میتوانید وو لو را به صورت جواهرات و جا کلیدی استفاده کنید.

جهت غرب ( فلز ) : غرب بخش شانس فرزندان شماست و توسط عنصر فلز اداره می شود ، شما میتوانید انتخاب کنید که یک وو لو برنجی یا فلزی دیگر را به بخش غربی خانه اضافه کنید تا انرژی چی فرخنده را برای شانس فرزندان خود فعال کنید.

جهت شمال غربی ( فلز ) : شمال غربی بخش شانس و فراوانی شما است و توسط عنصر فلز اداره میشود ، اگر می خواهید این منطقه را فعال کنید تا فراوانی را به خود جلب کنید میتوانید یک وو لو برنجی یا فلزی دیگر را در این بخش از خانه یا گوشه شمال غربی دفتر کار خود قرار دهید.

جهت شمال ( آب ) : شمال بخش شانس شغلی شما است و توسط عنصر آب اداره میشود ، عنصر فلزی آب را جذب می کند بنابراین می توانید از برنج یا فلز دیگر وو لو در بخش شمالی خانه یا گوشه شمالی دفتر خود استفاده کنید تا شانس شغلی را جذب کنید.

جهت جنوب شرق ( چوب ) : بخش جنوب شرقی بر شانس ثروت شما حاکم است و توسط عنصر چوب اداره می شود ، شما می توانید عنصر چوب را با وو لو چوبی فعال کنید و ثروت و فراوانی را جذب کنید.

جهت شرقی ( چوب ) : بخش شرق بر سلامت شما حاکم است و توسط عنصر چوب اداره میشود ، میتوانید یک کدوی واقعی Wu Lou را در این بخش قرار دهید یا از یک وو لو چوبی استفاده کنید تا از شانس جذب سلامتی لذت ببرید ، همچنین می‌توانید یک وو لو چوبی به عنوان زیورآلات یا یک جاکلیدی چوبی به همراه داشته باشید.

جهت جنوب ( آتش ) : بخش جنوبی بر شهرت و محبوبیت شما حاکم است و عنصر آتش بر آن حکمرانی می کند ، شما می توانید یک وو لو چوبی را در این بخش قرار دهید زیرا چوب سوخت عنصر آتش است و باعث تقویت آن میشود ، میتوانید وو لو را در بخش جنوبی خانه یا محل کار خود قرار دهید.

از آنجایی که کدوی وو لو Wu Lou نماد فراوانی و خوش شانسی است می توانید با استفاده از عنصر اختصاص داده شده آن را در بخش های مختلف خانه خود قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *