نماد کشتی ثروت در فنگ شویی

نماد کشتی ثروت در فنگ شویی

نماد کشتی ثروت در فنگ شویی

یک کشتی بادبانی نمادی از فراوانی و برکت است که بادها و آب ها به ارمغان می آورند و این نشان دهنده انرژی فراوانی است که به بندر ( زندگی شما ) واد میشود ، کشتی بادبانی همراه با اژدها میتواند تاثیر این نماد را افزایش دهد.

قرار دادن یک کشتی فنگ شویی در خانه یا محل کار میتواند موفقیت و ثروت بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد ، در گذشته اغلب تاجران تصویر قایق بادبانی را برای لوگوی تجاری خود انتخاب می‌کردند زیرا این تصویر نماد باد است که می‌تواند به انجام معاملات تجاری و کسب سود بیشتر کمک کند.

نماد کشتی ثروت در فنگ شویی

کشتی هدیه ای ارزشمند و همچنین دکوراسیونی شیک در فضای داخلی محسوب میشود.

بر اساس اصول فنگ شویی یک کشتی یا قایق بادبانی پر از طلا به عنوان مطلوب ترین نماد برای معامله گران و تاجران در نظر گرفته میشود ، شما میوانید یک کشتی بادبانی بخرید و آن را با مقدار زیادی شمش یا سکه طلای دکوری پر کنید و در موقعیت مناسب قرار دهید.

نماد کشتی ثروت در فنگ شویی

اعتقاد بر این است کشتی بادبانی برای شما خوش شانسی به ارمغان می آورد.

برای فعال کردن شانس در تجارت ، کشتی یا قایق بادبانی باید روی میز کار یا کنار در ورودی اصلی قرار گیرد به صورتی که به نظر می رسد از در اصلی به سمت اتاق کار شما می رود.

کشتی را روبروی در اصلی خانه یا محل کار قرار ندهید چون ممکن است برای شما بدشانسی بیاورد ، برای به دست آوردن شانس و اقبال میتوانید تصویری از یک کشتی بادبانی به سمت میز کار خود قرار دهید.

نماد کشتی ثروت در فنگ شویی

گوشه جنوب شرقی خانه به عنوان منطقه ثروت اولیه در فنگ شویی در نظر گرفته می شود ، این قسمت با عنصر چوب که نماد رشد و سرزندگی است مرتبط است و فعال کردن این منطقه فرصت های مالی را وارد زندگی شما میکند.

قرار دادن کشتی ثروت در جهت جنوب شرقی ( گوشه ثروت بر اساس فرمول فنگ شویی باگوا ) یا جهت شمال شانس شما را در کسب ثروت و رفاه افزایش می دهد.

استفاده از کشتی ثروت فنگ شویی یا تصویری از کشتی یا قایق بادبانی در دفتر کار یا فروشگاه میتواند به جذب مشتریان بیشتر کمک کند و شانس فروش و موفقیت کاری را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *