نماد بودا در فنگ شویی

مجسمه بودا فنگ شویی

نماد بودا در فنگ شویی

نماد بودا در فنگ شویی بسیار محبوب است و میتواند انرژی مثبت چی را جذب کند.

مجسمه‌ بودا در فرهنگ‌ آسیایی به عنوان نمادی از صلح ، آرامش ، روشنایی و خوش‌ شانسی شناخته می‌ شود و به همین دلیل بسیاری از افراد مجسمه‌ بودا را در خانه خود نگهداری می‌ کنند تا از آن انرژی‌ مثبت و برکت بگیرند.

به طور کلی نماد بودا صلح و آرامش را به خانه می آورد به خصوص زمانی که شما یک زندگی شلوغ و پرهیاهو دارید ( انرژی یانگ ) ، نماد بودا باعث آرامش و ایجاد انرژی یین و تعادل یانگ میشود ، انرژی متعادل یین و یانگ کلید سلامتی و شادی است.

مجسمه بودا فنگ شویی

برای اینکه بتوانید از برکات و انرژی مثبت این نماد به سرعت بهره مند شوید چند قانون مهم در فنگ شویی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید ، برای اینکه به نماد بودا بی احترامی نشود بودا را در ارتفاعی قرار دهید که حداقل هم راستا با سطح چشم باشد ، نگاه از پایین به یک الهه بی احترامی تلقی می شود.

از قرار دادن مجسمه بودا نزدیک پریز برق یا تجهیزات متحرک مانند پنکه و به دور از سکون و آرامش خودداری کنید ( این فعالیت انرژی اطراف را مختل می کند ) ، مجسمه بودا را درون حمام ، اتاق خواب یا آشپزخانه قرار ندهید ، هنگام قرار دادن مجسمه بودا یا هر نماد الهه ای باید مطمئن شوید که آن مکان محترمانه است.

از گذاشتن مجسمه بودا روی زمین خودداری کنید ، این مورد بی احترامی بزرگی محسوب می شود ، اگر مجسمه بودای خندان را انتخاب کردید فراموش نکنید که شکم او را روزانه مالش دهید ، این کار اختیاری است اما بسیاری از مردم ادعا میکنند که مالیدن شکم بودا هر روز شانس و رفاه بیشتری را برای افراد خانه به ارمغان می آورد ( هر چه شکم چاق تر باشد بهتر است ).

مجسمه بودا فنگ شویی

اگر به دنبال جذب انرژی‌ های مثبت و آرامش ‌بخش در خانه خود هستید مجسمه بودا می ‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد ، نوع مجسمه را با توجه به اهداف خود انتخاب کنید ، برای مثال اگر به دنبال آرامش و صلح هستید یک مجسمه بودا نشسته بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

بهترین موقعیت برای نماد بودا اتاق نشیمن رو به درب ورودی است ، قرار دادن مجسمه بودا رو به در ورودی ، نه تنها انرژی مثبت یا چی را جذب می کند بلکه انرژی های منفی را که شر را به خانه وارد میکنند دفع می کند ، بهتر است نماد بودا را روی میز با ارتفاع حداقل 1 متر قرار دهید.

باغ مجسمه بودا ترکیبی از مجسمه بودا و گیاهی در کنار مجسمه انتخابی عالی برای شمال فنگ شویی است ، این نماد میتواند نزدیک به درب جلویی خیره کننده باشد.

مجسمه بودا فنگ شویی

برای رسیدن به آرامش درونی بیشتر می توانید از شمع یا چوب های معطر در کنار بودای مراقبه استفاده کنید ، بسیاری ازافراد مجسمه بودای مراقبه را در اتاقی که مدیتیشن یا دعا میکنند قرار می دهند ، این نماد انرژی مطبوع و آرام بخش ساطع می کند و به افراد اجازه می دهد بهتر تمرکز کنند.

میتوانید بودا را در گوشه ای رو به شرق قرار دهید ، زیرا نشان دهنده خرد و روشنگری بی پایان است ، این به شما در دستیابی به آرامش ذهن و حفظ هاله کمک می کند.

اندازه مجسمه باید متناسب با اندازه خانه باشد ، اگر فضای خانه شما کوچک است یک مجسمه کوچک و اگر فضای خانه بزرگ باشد یک مجسمه بودای بزرگ میتواند بهترین جلوه را به آن دهد.

مجسمه بودا فنگ شویی

اگر از گردش در باغ خود در یک عصر آرام لذت می برید قرار دادن مجسمه بودا تصمیم خوبی است ، ابتدا یک بودای در حال مراقبه را انتخاب کنید و آن را در قسمت مرتبی از حیاط خود بگذارید تا احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشید.

بودا با یک دست به بالا نمادی عالی برای قرارگیری در بالای میز ناهارخوری یا دیوار نزدیک ورودی اصلی است ، آویزان کردن این عکس به خانه شما جذابیتی ظریف می بخشد و فضایی آرامش بخش ایجاد می کند.

گوتام بودا یا بودا با لبخندی ملایم را میتوانید در قفسه کتاب یا ویترین شیشه ای قرار دهید ، این یک آیتم عالی برای مینیمالیست ها است ، آن را در جهت شرق در قفسه کتاب قرار دهید تا رفاه ، شادی و لبخند را به خانه شما بیاورد.

مجسمه بودا فنگ شویی

مجسمه‌ بودا در اشکال و اندازه‌ های مختلفی وجود دارد و از معروف ترین آنها مجسمه بودای خندان است که به نام‌ بودای چاقالو یا مایتریا شناخته میشود که دارای شکمی بزرگ و لبخندی مهربان است.

در مورد اینکه چرا مجسمه بودا چاق است چون این ویژگی‌ در شرق نماد فراوانی ، ثروت و خوش‌ شانسی است همچنین الهه بودا به خاطر شخصیت دوست داشتنی اش معروف بود و در حقیقت هم گفته میشود که او شکمی بزرگ و لبخندی زیبا داشت.

نماد بودای خندان نشان دهنده خوشبختی و ثروت است ، افسانه ها حاکی از آن است که او به هر خانه ای که وارد شود شادی و فراوانی می آورد ، این بودا به بودای خوشبختی هم معروف است.

بودای خندان مانند یک بابا نوئل در کشورهای غربی است ، او چاق و راضی است و در فنگ شویی همراه با هدایایی می آید! دفعه بعد که از یک رستوران آسیایی دیدن کردید به اطراف نگاه کنید چون به احتمال زیاد یک بودای خوشحال را خواهید دید که با رضایت در کنار صندوق پول یا مکانی مشرف به ورودی قرار گرفته است.

مجسمه بودا فنگ شویی

هوتی بودا یک درمان عالی فنگ شویی برای ورودی اصلی و همچنین برای مناطق شرقی و جنوب شرقی فنگ شویی است ، هوتی نمادی از خوشبختی ، شانس و سعادت است.

مجسمه های کوچک بودا در حال خندیدن یک درمان عالی فنگ شویی برای منطقه جنوب شرقی باگوا ، که منطقه ثروت و موفقیت مالی است ، همچنین میتوانید بودا خندان را در ورودی اصلی خانه به نمایش بگذارید ، جایی که یک کیفیت عالی و شاداب از انرژی را به تمام خانه معرفی میکند.

مجسمه بودا خوابیده به پهلو نماد صلح ، آرامش و سادگی است ، یک بودای خوابیده انرژی آرامش بخش را برای خانه فراهم میکند و به خصوص برای اتاق نشیمن یا راهرو نزدیک اتاق خواب مناسب است.

مجسمه بودا فنگ شویی

سر بودا دارای انرژی متمرکز و تا حدودی شدید است که میتواند یک درمان فنگ شویی برای منطقه شمال شرقی خانه به خصوص اتاق کار باشد و خلاقیت و یادگیری را افزایش دهد.

بودا در کنار لوتوس ( گل نیلوفر ) نماد تمرکز ، معنویت عمیق و آرامش است ، اگر این مجسمه به رنگ قرمز باشد در یک وضعیت مراقبه کلاسیک میتواند یک درمان بسیار خوب فنگ شویی برای رشد در خانه شمال شرقی باشد.

مجسمه بودا همراه با آبنما میتواند انرژی آرام بخش محیطی را افزایش دهد ، یک چشمه آرام و و یک بودای در حال مراقبه ، انرژی تسکین دهنده ای را برای مناطق شمالی و شمال شرقی فنگ شویی فراهم میکند.

مجسمه بودا فنگ شویی

مجسمه بودا به همراه یک شمع به دلیل وجود عناصر آتش و خاک انتخابی عالی برای مناطق جنوبی ( شهرت ) ، مرکز ( سلامتی ) و شمال شرقی ( خلاقیت و پرورش معنوی ) نقشه باگوا است.

مجسمه بودای خوابیده به سمت راست و رو به جهت غرب میتواند آرامش و هماهنگی را به خانه بیاورد ، آن را روی یک میز یا قفسه ای تمیز قرار دهید تا نشان دهنده باورهای درونی و وضعیت روحی شما باشد.

تابلو بودا مراقبه روی دیوار میتواند انرژی زیادی را برای ورودی یا اتاق نشیمن اصلی به خصوص در منطقه جنوبی ( شهرت ) به ارمغان بیاورد ، تصویر بودا در وضعیت مراقبه سرشار از انرژی آرام بخش است.

مجسمه بودا فنگ شویی

بزرگتر بهتر است : واقعاً بهتر است سعی کنید بزرگترین بودای ممکن را پیدا کنید ، اگر این امکان پذیر نبود یک بودای کوچکتر هم کار خواهد کرد.

ابتدا بودای خندان را امتحان کنید : مجسمه های بودای زیادی در دسترس است اما اگر این اولین خرید شماست با بودای خندان شروع کنید ، بودای خندان با نام بودای ثروت یا بودای خوشبختی نیز شناخته میشود.

به دنبال نمادها باشید : بودای خندان اغلب در حالی مشاهده میشود که اقلام خاصی را حمل می کند ، مانند یک گلدان طلا ، شمش طلای بزرگ ، گونی پر از گنج و … یا نمادهایی مانند کدو ، روبان قرمز و … که همگی این نمادها تاثیرات بودا را بیشتر خواهند کرد.

مطمئن شوید که از عنصر مناسب در هر جهت استفاده میکنید ، به عنوان مثال مجسمه یک بودا از جنس فلز که در بخش شمالی خانه قرار داده شده است یک انتخاب عالی است اما همان مجسمه اگر در بخش شرقی خانه قرار داده شود نتایج مفیدی نخواهد داشت ، در واقع قرار دادن فلز در بخش چوب ( شرق ) می تواند مانع طراحی درست فنگ شویی شود زیرا چرخه مخرب ایجاد میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *