نماد بادزنگ در فنگ شویی

نمادهای شانس در فنگ شویی

نماد بادزنگ در فنگ شویی

بادزنگ و زنگوله یکی از محبوب ترین نمادهای فنگ شویی هستند که اغلب در حیاط و بالکن نصب میشوند تا با حرکت باد به صدا دربیایند ، اعتقاد بر این است که بادزنگ های فنگ شویی در خانه و محیط کار ثروت را جذب میکنند و بهترین ابزار برای کاهش انرژی منفی محیط هستند.

در کشورهای آسیایی بادزنگ برای تزیین معابد و خانه ها محبوبیت زیادی پیدا کرد و از اواخر دهه 1800 میلادی زمانی که هنر و فلسفه آسیایی شروع به تأثیرگذاری بیشتر در اروپا و آمریکا کرد ، غرب هم با بادزنگ فنگ شویی آشنا شد ، امروزه بادزنگ در سراسر جهان شناخته شده است و بسیاری از مردم آن را به فال نیک میگیرند و از آن استفاده میکنند.

نکته مهم در مورد استفاده از بادزنگ این است که هرگز آن را بالای سر خود در مناطقی که میخوابید ، می نشینید ، غذا میخورید یا کار می کنید آویزان نکنید چون باعث میشود انرژی شما سرکوب شود و این فرآیند باعث آسیب میشود.

نمادهای شانس در فنگ شویی

بادزنگ از مواد مختلفی مانند فلز ، چوب ، سرامیک و … ساخته میشود ، بادزنگ‌های فنگ شویی که از فلزاتی مانند فولاد ، آلومینیوم ، نقره ، مس ، برنج و برنز ساخته شده‌اند صداهای درخشانی تولید می‌کنند.

صدای بادی به عنوان قوی ترین نماد فنگ شویی تایید شده است و به خصوص زنگ های بادی یک راه حل ایده آل برای کسانی است که نمیتوانند هزینه زیادی برای اجرای فنگ شویی کامل در خانه یا محل کار خود داشته باشند ، آنها به اندازه کافی ساده و در عین حال قدرتمند هستند تا فنگ شویی بد ناشی از عوامل مختلف را اصلاح کنند.

نمادهای شانس در فنگ شویی

یک بادزنگ فنگ شویی که به خوبی طراحی شده باشد ارواح شیطانی را دفع میکند و اقبال خوبی را به سمت خانواده جلب میکند ، برای اطمینان از اینکه بادزنگ بتواند هدف خود را به عنوان یک درمان فنگ شویی به خوبی انجام دهد طراحی یک بادزنگ به شیوه ای مناسب ضروری است.

یک بادزنگ که برای اهداف فنگ شویی استفاده میشود باید از 5 یا 6 یا 8 میله تشکیل شده باشد ، صدای زنگ های پنج میله و شش میله بادزنگ برای سرکوب بدشانسی استفاده میشود.

بادزنگ 8 میله باعث افزایش و تحریک خوش شانسی میشود ، برای دفع بدشانسی باید از بادزنگ با میله های فلزی استفاده کنید ، میله ها باید توخالی باشند تا انرژی چی بتواند به خوبی در آنها جریان یابد.

نمادهای شانس در فنگ شویی

بادزنگ ابزاری است که انرژی مثبت یا شنگ چی را جذب میکند و اقبال خوب و انرژی چی را وارد محیط می کند ، بادزنگ در علم فنگشویی به عنوان نماد شانس ، خوشبختی ، ثروت ، موفقیت و برکت در محیط خانه یا محل کار استفاده میشود.

بادزنگ اغلب از تعدادی میله معلق از جنس چوب ( بامبو ) یا فلز ساخته میشود که بهتر است در بیرون از خانه و یا در قسمت های ورودی نصب شود تا با حرکت باد صدای خوش و انرژی مثبت را در محیط ایجاد کند.

بادزنگ را در وسط دو دری که رو به روی هم هستند قرار دهید ( به عنوان مثال درب اتاق خواب رو به درب آشپزخانه ) ، همچنین اگر پله های خانه روبروی در ورودی هستند برای جلوگیری از هدر رفت انرژی بخت و اقبال و ثروت از پله ها و درب ورودی میتوانید یک بادزنگ در پایین پله ها قرار دهید.

نمادهای شانس در فنگ شویی

بادزنگ فنگ شویی آرامش و احساس امنیت را به ارمغان می آورد ، از بامبو یا چوب های مختلف برای ساختن بادزنگ استفاده میشود ، چوب های توخالی هنگامی که به یکدیگر برخورد میکنند صدایی ملایم ایجاد میکنند که انرژی بد را دفع میکند.

بادزنگ بامبو برای نصب در فضای باز بسیار مناسب است ، بادزنگ های چوبی را باید در شرق ، جنوب و جنوب شرقی آویزان کنید تا بهترین کارایی را داشته باشند زیرا جهت های جنوب شرقی و شرق با انرژی چوب مرتبط هستند ، بنابراین استفاده از بادزنگ‌ چوبی موثرترین راه برای فعال کردن انرژی چی است.

انواع فلزی بادزنگ که دارای شش یا هشت لوله هستند برای استفاده در قسمت شمال غربی خانه مناسبند ، بادزنگ های فلزی را میتوانید در جهت های شمال ، غرب و شمال غرب آویزان کنید.

از بادزنگ های سفالی و سرامیکی که نشانگر عنصر خاک هستند باید در قسمت جنوب غربی ، شمال شرقی ، شرق و جنوب شرقی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *