طالع بینی چینی متولد سال ببر

طالع بینی چینی متولد سال ببر

طالع بینی چینی متولد سال ببر

متولد سال ببر دلیر و بی پرواست ، ببر یك عصیانگر و شورشی ناراضی است ، او با شتاب زدگی خاص خودش همیشه علیه قدرت های برتر طغیان می كند و سركشی و نارضایتی با خونش در آمیخته است.

ببر دوست دارد سردمدار باشد ولی متاسفانه شایستگی و برازندگی رهبری را ندارد. او همیشه اولین كسی است كه شعار حركت كردن می دهد اما در كسب و كار، عشق و جنگ ، احتیاط حكم می كند كه دیگران كوركورانه از او پیروی نكنند و حتی گاهی او را از حركت باز دارند ، راه افتادن به دنبال ببر میتواند شروع فاجعه ای بزرگ باشد.

او همیشه در پی ماجراجویی است و گاه خواسته هایی غیر منطقی و دور از احتیاط و بدون مسؤولیت دارد اما ایستادگی در برابر ببر نیز بسیار مشكل است زیرا شخصیت گیرایی دارد و ظاهر نافذ و پرهیبتش نمود ویژه ای به او می بخشد.

مردم خواه ناخواه به او احترام میگذارند و حتی دشمنان او نیز از این قاعده بر مستثنی نیستند ؛ ببر دوست دارد همه از او اطاعت كنند اما از این كه خود فرمانبردار كسی باشد بیزار است و هیچ كس را شایسته آن نمی داند كه به او دستور بدهد.

ببر اگر بتواند پیش از دست زدن به هر كاری اندكی بیندیشد و به نصایح اطرافیان گوش فرا دهد قطعاً به موفقیت های چشم گیری خواهد رسید. ببر بنابر روحیه جنگ جویی خود ، با خشونت و بی باكی ، به هر قیمت ، بر سر اعتقاداتش پا فشاری می كند ، او سر سخت ، لجوج و همواره ستیزه جوست.

هر چند ببر گاهی خودخواه است اما می تواند دست و دلباز ، با سخاوت و حتی ایثارگر هم باشد. همیشه به یاد داشته باشید كه ببرها باریك بین و تیز هستند و به كسی اعتماد نمی كنند.

ببر همیشه جویای رهبری با وضع موجود در ستیز و با قدرت حاكم در كشمكش است و از تمام افرادی كه به دنبال زندگی آرام و بی دردسر هستند ، نفرت دارد. جای تعجب اینجاست كه هنگام اخذ تصمیم های مهم دچار شك و تردید می شود و چندان این دست و آن دست می كند كه دیگر كار از كار گذشته باشد.

رفتار او به عنوان یك فرمانده نظامی یا سرپرست واحد صنعتی ، در خور تحسین است. چه بسا ببر مجرمی مخوف از كار درآید زیرا به كارهای خطرناك و پر هیجان علاقه مند است.

خانم ببرها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آنها اغلب در راه اصلاح طلبی و سنت شكنی پیش قدم میشوند و برای آنچه درست می پندارند مبارزه میکنند.

ببر حرص چندانی به مال و ثروت ندارد اما ممكن است پول زیادی به دست بیاورد. او بیش از دیگران اهل عمل است،‌ و بخت نیز با او یار است. ملكه الیزابت دوم در سال 1926 و سال ببر به دنیا آمد و هیچ كس فكرش را هم نمیكرد كه او روزی به سلطنت برسد. در حقیقت او جنگجویی تیزبین و درون نگر است.

ببر هر گاه درگیر مسائل بزرگ عشقی شود ، آن قدر پر شور و حرارت میشود كه به ندرت ممكن است شادی های عشق را لمس و درك كند. خانم ببرها نیز ممكن است تجربه ها و ماجراهای عشقی فراوانی داشته باشند كه اغلب پایان خوشی ندارد.

دوران كودكی ببر آرام و بی دردسر خواهد گذشت اما دوره دوم زندگی او با خطرات و هیجان همراه خواهد بود. در این دوره از زندگی ، ببر با مشكلات مالی ، خانوادگی ، عاطفی و ازدواج دست به گریبان است. هر چند هیچ یك از این مشكلات او را از پا در نخواهد آورد اما اگر با مهارت آنها را از سر راه بر ندارد چه بسا كه پیامد آن در دوره سوم زندگی برایش مشكل ساز شود.

اگر ببر از عهده حل مشكلات بر آید و به پیری برسد ،‌ روزگار كهنسالی را با آرامش و آسایش سپری خواهد كرد.

این كه ببر در روز یا شب متولد شده باشد ، در سرنوشتش تاثیر بسزایی دارد. ببرهای شب ، به خصوص آنهایی كه نیمه شب به دنیا آمده باشند تا اندازه ای از گرفتاری های زندگی مصون خواهند بود و نسبت به ببرهایی كه در روز ، به ویژه نیمه روز متولد شده اند ، زندگی بی دغدغه تری خواهند داشت.

به هر حال ، زندگی ببر پر از ماجرا و خطر است و تفاوت در ساعت زاده شدن زندگی راحت و آسانی برای او به ارمغان نخواهد آورد اما ببر از آن بیدها نیست كه با این بادها بلرزد و اساساً راه دیگری ندارد. او خواهان تحولات گوناگون ، هیجان ، شور و حرارت است و زندگیش نیز به همین صورت خواهد بود. ماجراجویی بارها او را به خطر كردن در زندگی خواهد كشاند. چه بسا كه با مرگی ناگهانی از دنیا برود.

با همه آنچه گفته شد، ببر در فرهنگ مردمان مشرق زمین ، نماد خوش اقبالی و كامیابی است و هیچ كس به اندازه او بهره از كام دل بر نمیگیرد. ببر برای آسیایی ها شگون دارد و تداعی كننده قدرت برتر و نماد آسودگی و امنیت در زندگی انسان هاست. وجود نماد ببر در خانه ، احتمال بروز دزدی ، آتش سوزی و آزار ارواح خبیث را به حداقل می رساند.

مشاهیر متولد سال ببر : لولا مونتز ، ایزادورا دونكن ، امیلی برونته و مریلین مونرو ، روبسپیر ، بایار و سن فرانسوا ، مولوتوف ، هوشی مینه ، لویی كارل ماركس ، آیزنهاور ، بولیوار و ژنرال دوگل ، بتهوون ، ماركوپولو ، تیبریوس سزار ،‌ چارلز لیندبرگ ، سن دومینیك و آلك گینس و …

مشاغل مناسب متولد سال ببر : سركارگر ، فرمانده چتربازان ، سردسته تبهكاران ، وزیر ، رئیس جمهور ، گاوباز ، راننده مسابقات اتومبیل رانی ، بدلكار سینما ، رئیس هیات اكتشاف ، رهبر نظامی ، مرد سیاست ، سردسته مزدوران … و هر شغل دیگری كه عنوان ریاست و رهبری داشته باشد حتی رئیس قبیله سرخ پوستان و …

طالع بینی

محاسبه سال تولد چینی

طالع بینی چینی 12 نماد حیوانی دارد که هر حیوان 12 سال بعد تکرار میشود … محاسبه حیوان سال تولد مهم ترین بخش در طالع بینی چینی است به خصوص برای افرادی که در اواخر و اوایل سال نو متولد میشوند … حیوان سال تولد هر سال نو از بهمن ماه شروع میشود ، با توجه به جدول بالا میتوانید حیوان سال تولد خود را پیدا کنید …

شخصیت ماه های متولد سال ببر

فروردين : ببر دو موتوره ! او می تواند دیوار صوتی را بشكند ، مراقب او باشید.
ارديبهشت : ببر متعادل ! هر چند در مسایل احساسی تا حدودی زیاده روی می كند.
خرداد : ببر وحشی ! كارهایش احمقانه است و از كارهای خود خشمگین می شود.
تير : ببر نازك نارنجی ! در واقع او یك گربه ملوس بزرگ است.
مرداد : راضی به ببر بودن نیست و خود را شیر می داند.
شهريور : ببر منطقی و اهل عمل ! او هر چه را كه بخواهد به دست می آورد.
مهر : ببر اهلی ! او برای همكاری ساخته شده است.
آبان : ببری با شخصیت مبهم ! باور كردنش مشكل است اما در هر كاری موفق خواهد شد!
آذر : یك ببر واقعی ! او می تواند بیش از اندازه پیش برود.
دی : ببر متفكر ! او از بروز سوانح و ناكامی ها برای خود جلوگیری خواهد كرد.
بهمن : ببر تیز هوش ! او راه برقراری تعادل بین فكر و عمل را خواهد یافت.
اسفند : ببر دیوانه و عصبانی ! او به دنبال تفریح و بازیگوشی می رود اما خطرناك هم هست ، به خصوص برای خودش.

طالع بینی

رابطه عاطفی زن ببر با مرد دیگر سالها

موش : آينده ای ندارند. خانم ببر مدام خواب زندگی شيرين را ميبيند و موش بيچاره برای جلب رضايت او ، خود را به هر دری ميزند.
گاو : غیر ممكن است. آنها نمی توانند با هم زندگی كنند چون گاو ببر را از بین خواهد برد. در مجموع خانم ببر آرامش نخواهد داشت.
ببر : حتی اگر بتوانند با هم سازش كنند ( كه احتمالش زیاد است ) زندگی این دو زیر یك سقف توصیه نمی شود.
خرگوش : مشكل است. خانم ببر درونگرا و آقای خرگوش شوخ و زودجوش است.
اژدها : بله ، حتی اگر مشكلاتی وجود داشته باشد. اژدها می داند كه چگونه ببر را متقاعد كند و ببر به نصایح او ( حتی اگر درست نباشد ) گوش میكند.
مار : دید این دو نسبت به همه چیز كاملا متفاوت است. مشكل می توان پی برد كه چه در سر دارند.
اسب : چرا كه نه؟ اگر خانم ببر خواهان پیشرفت باشد ، اسب از زندگی آرام و تفاهم آمیز ، لذت خواهد برد.
بز : وای … بی شك ببر عاقبت بز را خواهد بلعید.
میمون : بی دردسر نیست. ممكن است میمون ، خانم ببر را منحرف كند!
خروس : نه ، خانم ببر تحمل نادانی و حماقت خروس را ندارد و به همین دلیل ، مغرضانه رفتار می كند.
سگ : بله ، اگر چه این رابطه كمی احمقانه و عجیب به نظر می رسد اما واقعیت این است كه هر دوی آنها تا حدودی در تخیلات خود زندگی می كنند.
خوک : چرا كه نه؟ البته تا وقتی كه خانم ببر ، ناخواسته و ندانسته ، از جنبه های مثبت وجود خوك سوء استفاده نكند.

طالع بینی

رابطه عاطفی مرد ببر با زن دیگر سال ها

موش : بد نيست ، البته تا وقتی كه موش به ببر اجازه پرداختن به ماجراجويی هايش را بدهد ؛ در اين صورت اين دو هيچ مشكلی با هم نخواهند داشت.
گاو : اصلاً امكان پذیر نیست. ببر باید حواسش را جمع كند چون خطر نابودی او را تهدید می كند.
ببر : حتی اگر بتوانند با هم سازش كنند ( كه احتمالش زیاد است ) زندگی این دو زیر یك سقف توصیه نمی شود.
خرگوش : این رابطه تا اندازه ای پیچیده است ولی این دو یك دیگر را به خوبی درك می كنند. خانم گربه می داند چگونه با ببر راه بیاید.
اژدها : دو شخصیت قوی رو در روی هم قرار می گیرند. وجود اژدها برای ببر مفید خواهد بود چرا كه باعث می شود ببر پیش از دست زدن به هر كاری دور اندیشی را فراموش نكند.
مار : هرگز توصیه نمی شود. سوء تفاهم كامل ، بی آنكه امیدی به بر طرف شدن آن باشد حكم فرما خواهد بود. عقل و شیفتگی با هم جور در نمی آید.
اسب : خوب است. خانم اسب می تواند آتش شهوات خود را خاموش كند و همچنان آزاد و رها باقی بماند ؛ چرا كه آقای ببر به كار های دیگری سرگرم است !
بز : بد ، ببر هنگام خشم و عصبانیت ، بز را از بین خواهد برد.
میمون : مشكل اما امكان پذیر است ؛ به شرط آن كه ببر فرصت ماجراجویی داشته باشد. خانم میمون نیز می داند چگونه با دلربایی او را مجبور به بازگشت به سوی خود گرداند.
خروس : خانم خروس فریفته و مسحور ببر می شود و نمی داند چه كار كند.
سگ : ممكن است رابطه خوبی باشد. آنها اهداف مشتركی دارند و در یك جبهه می جنگند اما ممكن است در این میان عشق را فراموش كنند!
خوک : خوك ، ببر را درك می كند و به او احترام می گذارد. خطر نابودی خوك را تهدید می كند اما او ، آنقدر رشد كرده است كه بتواند از خود مواظبت كند.

طالع بینی

رابطه دوستی ببر با دیگر سال ها

موش : حرفش را هم نزنید! ببر ایده آلیست است و موش گرایشاتی مادی دارد.
گاو : بهتر است چشمشان به یك دیگر نیفتد چون هر دو دچار سوء تفاهم می شوند!
ببر : شاید بتوانند به هم در مسابقات اتومبیل رانی شركت كنند ، دور دنیا سفر كنند و انقلاب جدیدی را شروع كنند اما هرگز نمی توانند با هم در یك خانه زندگی كنند!
خرگوش : آنها یك دیگر را خوب می فهمند اما خرگوش ، ببر را جدی نمی گیرد و باعث رنجش او می شود.
اژدها : بله، آنان یك دیگر را می ستایند و در مجموع ، به درد هم می خورند.
مار : نه ، این رابطه شبیه گفت و گوی كر و لال ها خواهد بود.
اسب : آنها تمام شب به بحث و جدل می پردازند اما به واقع ، شیفته یكدیگرند.
بز : قضاوت در رابطه این دو مشكل است. هر چه از ذهن بز می گذرد ، ببر آنها را به مرحله عمل در می آورد.
میمون : جذابیت و فریبندگی میمون ببر را به خود جلب می كند؛  هر چند به نفع هر دوی آنهاست كه این دوستی عمیق نشود.
خروس : هیچ گاه سعی نمی كنند با یك دیگر آشنا شوند چرا كه فكر خوشایندی نیست!
سگ : دوستی محكم تر از این غیر ممكن است.
خوک : بله ، به خوبی با هم سازش می كنند اما خوك باید محتاط باشد.

طالع بینی

رابطه کاری ببر با دیگر سال ها

موش : موش اگر چه منفعت طلب است اما خوشبختانه راستگو و باوفاست ؛‌ در غير اين صورت ، ببر ميدان را خالی ميكرد!
گاو : شراكتی مصیبت بار است و گاو سعی خواهد كرد تا ببر را كنار بگذارد.
ببر : توصیه نمی شود ؛ اگر این دو در كنار هم باشند موقعیت شان به خطر خواهد افتاد ؛ پس بهتر است از هم دوری كنند.
خرگوش : امكان پذیر است. خرگوش می تواند برای ببر مفید واقع شود. این دو كامل كننده یكدیگرند چرا كه ببر جسور و بی باك و خرگوش محتاط است.
اژدها : شراكتی با ارزش بین دو موجود جاه طلب است. اژدها به جای هر دو خواهد درخشید.
مار : بله ، اما این دو هرگز به توافق نخواهند رسید.
اسب : بله ، ارتباط میان این دو بسیار بغرنج و مخاطره آمیز اما مفید است.
بز : ببر هنگام قضاوت درباره بز كاملا منصف و شكیباست اما بز هنگامی كه رو در روی ببر قرار می گیرد خویشتن داری خود را از دست داده و خشمگین میشود.
میمون : ببر باید مراقب حیله گری های میمون باشد و میمون نیز باید از قدرت ببر پرهیز كند.
خروس : هرگز و هرگز امكان پذیر نیست! خروس كجا ، ببر كجا! خروس خیلی زود ببر را خسته خواهد كرد.
سگ : این دو می توانند هر كاری را با هم انجام دهند ؛ به جز همكاری شغلی!
خوک : سخاوت ببر بسیار زیاد است و توجه ندارد كه برای خوك خطری بزرگ و همیشگی به شمار می آید.

طالع بینی

رابطه والدین ببر با دیگر سال ها

موش : ببر نمی تواند نسبت به كارهای موش بی تفاوت باشد.
گاو : بهتر است ببر فكر چاره كند و از گاو دور شود در غیر این صورت صدمه خواهد دید.
ببر : دو ببر نمی توانند با هم زیر یك سقف زندگی كنند. بهتر است پدر یا مادر ببر در سال ببر از بارداری جلوگیری كنند!
خرگوش : بچه خرگوش به ظاهر مطیع ولی در واقع شیطان و شرور است.
اژدها :  ارتباط خوبی است و باعث آشكار شدن مثبت ترین جنبه های وجود بچه می شود.
مار : مار می كوشد تا با ببر به تفاهم كامل برسد اما موفق نمی شود. بین مار و ببر سوء تفاهم كامل وجود دارد.
اسب : بین این دو موجود قوی درگیری هایی ایجاد می شود امام عشق فراوان و احترام متقابل نیز وجود دارد.
بز : بز ( اغلب تنبیه می شود ) نمیتواند در چنین محیط خشك و منضبطی رشد و استعداد هایش را شكوفا كند.
میمون : میمون اغلب ببر را مسخره می كند اما باید مراقب باشد كه بیش از حد شوخی نكند!
خروس : جوجه كوچك از عهده ببر بر نمی آید اما ببر دمار از روزگار خروس جوان در می آورد.
سگ : ارتباطی بی نظیر و آرامش بخش است. این هماهنگی و تفاهم كامل تا هنگام بروز وقایع ناگوار ، ناكامی ها و حتی تا لحظه مرگ پایدار خواهد ماند.
خوک : حتی اگر ببر لجوج و خود رای باشد ، خوك با سخاوت و بزرگواری ، او را خواهد بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *