نماد سکه های شانس فنگ شویی

نماد سکه شانس چینی در فنگ شویی

نماد سکه های شانس فنگ شویی

سکه های فنگ شویی دارای تاریخچه جالب و نمادگرایی عمیقی هستند ، سکه های قدیمی چینی به شکل گرد با سوراخ مربعی در مرکز آن است و در یک طرف سکه اغلب چهار حرف چینی حک شده است و روی دیگر سکه معمولاً دو کاراکتر دارد یا ممکن است چیزی نباشد.

سکه های عتیقه چینی اغلب از برنز یا مس ساخته می شوند و سطحی صاف و براق دارند ، در فنگ شویی مدرن می توانید سکه های چینی را ببینید که با یک ریسمان قرمز بسته شده اند به این دلیل که رنگ قرمز یکی از نمادهای خوش شانسی است.

سکه شانس فنگ شویی نماد ثروت و رفاه است ، این سکه ها برای ایجاد جریان انرژی مثبت یا انرژی چی در خانه یا محل کار استفاده می شوند ، اعتقاد بر این است که این سکه ها شانس و اقبال را به خود جذب می کنند.

نماد سکه شانس چینی در فنگ شویی

جنس و تعداد سکه های فنگ شویی

نمادهای زیادی در سکه های شانس چینی وجود دارد ، به عنوان مثال سوراخ مربع شکل در مرکز سکه نشان دهنده بهشت ​​است و شکل گرد سکه نماد زمین است و این دو نماد باهم نشان دهنده تعادل و هماهنگی هستند.

حروف چینی روی سکه نیز معنای خاصی دارد و نشان دهنده رفاه ، صلح و محافظت هستند ، دو حرف چینی روی دیگر سکه هم میتواند به معنای خوش شانسی یا خوش شانسی باشد.

سکه های چینی می توانند به ایجاد جریان انرژی مثبت در خانه یا محل کار شما کمک کنند ، می توانند شانس و ثروت را جذب کنند و به شما در رسیدن به تعادل و هماهنگی در زندگی کمک کنند.

بهترین سکه شانس چینی نوعی است که از برنز یا مس ساخته شده و قدیمی باشد ، یافتن سکه های چینی باستانی دشوار است و بسیار گران هم هستند اما اگر یک سکه چینی قدیمی پیدا نکردید نگران نباشید چون هر سکه چینی تا زمانی که از برنز یا مس ساخته شده باشد کار خواهد کرد.

انتخاب تعداد فرد سکه چینی نیز مهم است ، این به این دلیل است که اعداد فرد خوش شانس در نظر گرفته می شوند و دیدن سکه های چینی به صورت تکی ، سه تایی ، پنج تایی یا هفت تایی رایج است.

نماد سکه شانس چینی در فنگ شویی

نحوه استفاده از سکه های فنگ شویی

چند راه وجود دارد که می توانید از سکه های چینی برای فنگ شویی خوب استفاده کنید ، یک راه این است که آنها را در منطقه ثروت خانه یا محل کار خود قرار دهید ( منطقه ثروت در بخش جنوب شرقی است ).

یکی دیگر از راه های استفاده از این سکه های شانس استفاده به عنوان دستبند روی مچ دست چپ است ، با استفاده از این دستبند میتوانید انرژی برکت را دریافت کنید.

همچنین می توانید این سکه ها را درون کیف دستی یا کیف پول خود قرار دهید و مطمئن شوید که آنها را همه جا با خود ببرید تا شانس خوب را جلب کنید !

نماد سکه شانس چینی در فنگ شویی

پاکسازی سکه های فنگ شویی

طلسم های فنگ شویی به خصوص آنتیک های عتیقه می توانند انرژی زیادی را در خود نگه دارند و با گذشت زمان میتوانند انرژی منفی را از محیط اطراف جذب کنند ، به همین دلیل مهم است که سکه های خود را مرتب پاکسازی کنید.

یکی از بهترین روش ها برای تمیز کردن سکه های چینی استفاده از مریم گلی است ، برای تمیز کردن سکه های چینی خود با مریم گلی کافیست یک اسماج مریم گلی روشن کنید و دود آن را به سکه های چینی برسانید.

قبل از استفاده از سکه های فنگ شویی یا قرار دادن آنها در خانه یا محل کار خود ، اجازه دهید چند دقیقه در دود غوطه ور شوند ؛ این سکه های شانس می توانند به جذب ثروت و رفاه به زندگی شما کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *