تست روانشناسی شناخت شخصیت ( 6 )

تست روانشناسی شناخت شخصیت ( 6 )

تست روانشناسی شناخت شخصیت ( 6 )

این یك تست روانشناسی است كه نشان میدهد چقدر عاشق هستید ، در صورتیکه پاسخ هایتان دقیق و صادقانه باشد پاسخ های بسیار جالبی مشاهده خواهید کرد.

 




 

به تمام سوالات با دقت پاسخ دهید

 

سوال 1 : شما به طرف خانه كسی كه دوست دارید میروید و دو راه برای رسیدن به آنجا وجود دارد ، شما كدام راه را برای رسیدن به خانه عشق تان انتخاب میكنید ؟

راه اول كوتاه و مستقیم است كه شما را سریع به مقصد میرساند ولی خیلی ساده و خسته كننده است ؛ راه دوم به طور قابل ملاحظه ای طولانی ولی پر از مناظر زیبا و جذاب است.

 

سوال 2 : در راه دو بوته گل رز میبینید

یكی پر از رزهای قرمز و دیگری پر از رزهای سفید و شما تصمیم میگیرید 20 شاخه از رزها را برای عشق تان بچینید ، چند گل را سفید و چند گل را قرمز انتخاب میكنید ( میتوانید همه را یک رنگ انتخاب کنید یا از تركیب دو رنگ انتخاب كنید ).

 

سوال 3 : شما به خانه او میرسید و یكی از افراد خانواده در را باز میكند.

شما از افراد خانواده درخواست میکنید او را صدا بزنند یا خودتان او را صدا میزنید ؟

 

سوال 4 : شما وارد خانه شده و به اتاق او میروید ولی كسی آنجا نیست

تصمیم میگیرید گل های رز را همانجا بگذارید یا ترجیح میدهید آنها را لب پنجره یا روی تخت بگذارید ؟

 

سوال 5 : شب میشود شما و او هر كدام در اتاق جداگانه ای میخوابید و صبح زمانی كه بیدار شدید به اتاق او میروید

دوست دارید وقتی كه آنجا میروید فرد مورد علاقه تان خواب باشد یا بیدار باشد ؟

 

سوال 6 : وقت برگشت به خانه است ، شما كدام راه را برای برگشتن انتخاب میكنید ؟

راه كوتاه و ساده را انتخاب میكنید یا ترجیح می دهید از راه طولانی و جذاب برگردید ؟

 










 

پاسخ های خود را با توضیحات زیر بسنجید

 

پاسخ سوال 1 : جاده نشان دهنده عشق است ، اگر راه كوتاه را انتخاب كردید سریع و آسان عاشق میشوید ولی اگر راه طولانی را انتخاب كردید به آسانی عاشق نمیشوید.

 

پاسخ سوال 2 : تعداد رزهای قرمز نشان دهنده این است كه در یك رابطه چقدر از خودتان مایه میگذارید و تعداد رزهای سفید نشان میدهد كه شما چقدر در رابطه از طرف مقابل انتظار محبت دارید.

به عنوان مثال اگر 18 رز قرمز و 2 عدد رز سفید انتخاب كردید به این معنا است كه شما 90% محبت میكنید و 10% انتظار محبت از طرف مقابل دارید.

 

پاسخ سوال 3 : سوال سوم نشان دهنده طرز برخورد شما با مشكلات در رابطه است.

اگر شما از اعضای خانواده درخواست كردید كه عشق تان را صدا بزنند به این معناست كه شما از مواجه شدن با مشكلات میترسید و امیدوار هستید كه مشكلات خودبخود حل شوند امام اگر خودتان به اتاق او رفتید تا او را از حضور خود مطلع كنید این نشان میدهد كه شما با مشكلات روبرو میشوید و دوست دارید آنها را به سرعت حل كنید.

 

پاسخ سوال 4 : محل قرار دادن رزها نشان دهنده اشتیاق شما برای دیدن محبوبتان است ؛ اگر آنها را روی تخت میگذارید نشان میدهد كه دوست دارید او را زود به زود ببینید و اگر آنها را لب پنجره قرار میدهید یعنی میتوانید دوری از او را تحمل كنید.

 

پاسخ سوال 5 : این سوال نشان دهنده طرز فكر شما در مورد شخصیت فرد محبوبتان است ؛ اگر شما او را در حالی كه خوابیده است در اتاق ببینید این به این معنی است كه شما او را همانطور كه هست دوست دارید و اگر او را بیدار میبینید یعنی انتظار دارید او مطابق میل شما رفتار کند.

 

پاسخ سوال 6 : راه بازگشت به خانه نشان دهنده دوام عشق شماست.

اگر راه كوتاه را انتخاب كردید مدت عاشق ماندن و دوست داشتن شما كوتاه است و اگر راه بلند را انتخاب كردید در عشق خود پایدار و وفادار خواهید بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *