آموزش فال قهوه به صورت تصویری

آموزش فال قهوه به صورت تصویری

آموزش فال قهوه به صورت تصویری

ابتدا مقداری قهوه ( قهوه ترک ) با کف زیاد دم کنید و قهوه را درون فنجان سفیدی بریزید.

قهوه را از یک سمت فنجان بنوشید ( مقدار کمی قهوه در ته فنجان باقی بگذارید ) سپس نعلبکی را روی فنجان بگذارید ، نیت کنید و با دو دست فنجان را به سمت قلب تان برگردانید.

چند دقیقه زمان دهید تا قهوه کمی خشک شود ( روان نباشد ) سپس شروع به تفسیر کنید ، در تفسیر فنجان فال قهوه ، ابتدا اشکال به طور مستقل تعبیر میشوند سپس حوادث به یکدیگر ربط داده میشوند.

فال قهوه همیشه باید توسط یک شخص تعبیر شود ( فنجان نباید دست به دست شود ) ، فقط یک بار باید فنجان فال تعبیر شود ( بیشتر از یک بار خوش یمن نیست ) ، همچنین شخص صاحب فال نباید فال خود را خودش تعبیر کند.

آموزش فال قهوه بصورت تصویری

لبه فنجان معرف زمان آینده ، قسمت میانی فنجان معرف زمان حال ( کمتر از 6 ماه ) و قسمت انتهایی دیواره فنجان معرف زمان گذشته است.

آموزش فال قهوه بصورت تصویری

هر فنجان را باید به 4 قسمت تقسیم کنید ، قسمت دسته فنجان نماد عشق و روابط ، قسمت روبروی دسته معرف پول و مسائل مالی و قسمت مرکزی فنجان معرف خانه و خانواده است.

سمت راست و سمت چپ فنجان معرف زمان آینده و زمان اکنون است ( زمان در تفسیر اشکال مربوط به عشق ، پول و خانواده را با توجه به قرارگیری در سمت راست و چپ میتوانید مشخص کنید ).

آموزش فال قهوه بصورت تصویری

در تفسیر فنجان قهوه ، سایه ها و اشکال تیره رنگ ملاک و معیار هستند اما میتوانید به اشکال سفید رنگ هم توجه کنید ؛ اگر ته فنجان تیره باشد به معنی یک مرد و اگر روشن باشد یک زن است.

آموزش فال قهوه بصورت تصویری

پس از فنجان نوبت به نعلبکی میرسد و اشکال و تصاویر ظاهر شده در کف نعلبکی مورد تفسیر قرار میگیرند ، برای آشنایی با نمادها و اشکال به بخش فال قهوه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *