طالع بینی هندی زن متولد تیر

طالع بینی هندی متولد تیر

طالع بینی هندی زن متولد تیر

دختر متولد برج تیر بسیار حساس است و از نیروهای مرموزی دراین زمینه برخوردار است. دختر متولد تیر نسبت به واژه ها حساسیت خاصی دارد و لازم است که به احساسات و عواطف خود آگاه باشد و به آنها نظم دهد چون در غیر اینصورت مثل تکه های از هم گسیخته یک قایق شکسته در دریای زندگی به این سو و آن سو می رود.

او می تواند چون یک آتشفشان دچار فوران احساسات شود و اطرافیان را بترساند و گاهی نیز چنان درگیر حسادت می شود که به فرار از چنگال او برای همه مشکل می شود. زن متولد تیر یک دنده است و این خصلت او گاه دوست داشتنی است چون سماجت او را در رسیدن به خواسته هایش کمک میکند اما از نظر عاطفی ، افتضاح است چون نمی داند چه وقت ، کجا و چرا توقف کند.

او قادر نیست بفهمد یک رابطه کی تمام شده و اگر تصویری مبهم و نادرست از پایان رابطه داشته باشد آنقدر سماجت می کند و به طعمه و چنگ می زند تا عشق و علاقه هر دو طرف به نفرت تبدیل شود. احساسات او گاه به حد افراط می رسد و به جای آنکه از او آدمی عاشق ، مهربان ، دلسوز ، آرام ، وفادار ، محافظ و رام بسازد آشفتگی به بار می آورد.

طالع بینی هندی زن متولد تیر

او از نظر دیگران آدمی مرموز ، دسیسه چین و زود رنج است. در واقع دیگران احساسات او را بد تعبیر می کنند و تلاش می کنند تا از او دوری کنند اما احساسات و دلبستگی های او بسیار قوی است و تمام این سوء تعبیرها ناشی از غرور اوست.

این زن اگر آدم مثبتی باشد بسیار همدل ، پر احساس و یاری بخش است واگر احساساتش را به درستی جهت دهد و خود را به شکلی درست و غیر مستقیم وقف شریک خود کند همه چیز عاشقانه پیش خواهد رفت اما امان از وقتی که همه چیز را خراب می کند ، گریه و شیونی سر می دهد که آن سرش ناپیداست.

زن متولد تیر اگر وجودش را سازمان بخشیده باشد محشر است. او از شریک خانواده و هرکس که برایش مهم است ، صادقانه و با نظم و مقررات خاص محافظت میکند. او در موقع لزوم دیگران را توبیخ نیز می کند. اگر او منفی باشد خجالت می کشد که دیگران را مواخذه کند ، البته زن متولد تیر پس از نطق آتشین یا دعوا با دیگران خود خوری میکند و فکر میکند آیا کارش درست بود یا نه و حسابی گریه خواهد کرد ، مهم این است که او بلاخره نظرش را میگوید و عاقلانه عمل میکند.

بیشتر زنان متولد تیر خوش هیکل هستند و برخی هم به شکل دلچسبی تپل هستند ، دختر متولد چهارمین برج در منطقه البروج اغلب زیاد لبخند می زند. او گرم و خودمانی است و رفتاری مادرانه دارد. از این رو بودن در کنار او لذت بخش است. او دوست داشتنی است و عاشق بچه هاست و اگر بچه نداشته باشد یک حیوان خانگی نگهداری می کند.

اشتباه نکنید ، زندگی خانوادگی مانع روشنفکری او نشده است. او میتواند در عین همدلی و منطق فمینیست باشد و در این مورد مانند متولدین برخی برج ها سرسخت تند و متعصب نیست. بی شک او بهترین مادر است اما از آنجا که انحصارگری در خون اوست ، جدا شدن بچه ها از خانواده ، وی را دچار دلشوره میکند چون جدا شدن از خانواده برای خودش هم سخت بوده است. حتی وقتی بزرگ می شود بیشتر وقتش را با ایل و تبارش می گذراند.

مثل بقیه زنهای متولد این برج وقتی اسم دوستانش را بپرسی از تعداد انگشتان دست تجاوز نمی کند. پیوند متولد برج تیر و اردیبهشت معرکه و دیدن آنها با یکدیگر محشر است چون خیلی به یکدیگر شبیه هستند و هر دو به روشهای مختلف و مکمل به دنبال امنیت هستند. او با متولد برج دی هم جور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *