طالع بینی هندی مرد تولد دی

طالع بینی هندی مرد متولد دی

طالع بینی هندی مرد متولد دی

خدای من ! او کسی است که می داند کجا میرود مستقیم رو به جلو ! مردان متولد این برج تلاش می کنند تا پیشرفت کنند. سیاره آنها کیوان است ، کیوان فرمانروایی جدی است و توسط حلقه هایی احاطه شده است پس متولد این برج با حلقه های خودش محدود شده است.

او دقیقاً میداند چه کاری را می تواند انجام دهد و آن را به خوبی انجام میدهد ، نه کمتر و نه بیشتر. این مرد محدودیتهای خود را شناخته و آنها را رعایت می کند که گاهی به موفقیتی عظیم می انجامد. در مواقعی دیگر نگرانی ها از او آدمی خشک مغز میسازند و او قدم از قدم بر نمی دارد و خطر نمی کند و با قوانین دستورات خود را محدود می کند.

این مردان و پول مثل قفل و کلید باهم جورند. متولد دی تحت تاثیر نشان خود فردی محافظه کار است و همیشه سعی در خوشنامی دارد. او نگران عقاید مردم است و سعی می کند در هر کاری اصول و مقررات جاری را رعایت کند. فکر نکنید آدم کسالت آوری است چون واقعاً این طور نیست.

مرد متولد برج دی گاه معتاد به کار است ولی بهتر است قبل از آنکه شما او را با سامسونت ، کامپیوتر و ماشین حسابش تنها بگذارید تمرین کند با آنها به گردش بروید و نشان دهید چقدر به آنها اهمیت می دهید.

طالع بینی هندی مرد متولد دی

مرد و زن متولد دی بسیار دلچسب و شیک هستند اما میتوانند ترش رو ، پررو یا ژولیده پولیده و بدبو هم باشند. بعضی از آنها از حمام کردن اکراه دارند و فکر می کنند اگر در رگبار گیر بیفتد تا یک هفته حمام نمی خواهند! پیش از آنکه بازو به بازوی او قدم بزنید یا بینی تان را بگیرید باید بدانید که همه آنها اینطور نیستند! بعضی بسیار تمیز و مرتب هستند و بوی خوش از آنها در هوا می پیچد.

چه تمیز چه کثیف متولد این برج اغلب لاغر اندام با پوست تیره هستند. سن آنها در جوانی بیشتر به نظر میرسد. اگر 15 ساله باشند سی ساله به نظر می رسند اما وقتی به سی سالگی میرسند در جا می زنند و به آرامی پیر میشوند.

آنها به پدر اهمیت زیادی می دهند و فکر می کنند سایه پدر همچون روح همیشه بر بالای سر آنها پرواز می کند ، شکایت عمده آنها احساس گناهی است که زجرشان می دهد ، مرد متولد این برج اگر پایش را جای پای پدر بگذارد باز هم از غصه اینکه وظیفه اش را در مقابل پدر به خوبی انجام نداده او را عذاب میدهد.

اگر این نگرانی ها ریشه دار باشند اعتماد به نفس او را تضعیف کرده و خرد میشود اما اگر همین حس مسئولیت پذیری را در راه درست به کار ببرد ، قوی و قویتر می شود آن وقت آسمان آخرین مرز محدودیت اوست. به دلیل احساساتی که نسبت به پدرش دارد خودش نیز پدری فعال و سخت گیر خواهد بود. وقتی احساس شادمانی کند بچه ها را دو چندان شاد می کند و در مواقع دیگر پدری بسیار عاقل است.

وقتی بچه ها تکالیفشان را انجام می دهند مصمم و قاطع بالای سر آنهاست و آنها را کنترل می کند وقتی پدر بزگ شود هر چند می گوید شصت ساله است ولی مثل شانزده ساله ها رفتار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *