طالع بینی هندی مرد متولد آبان

طالع بینی هندی مرد متولد آبان

طالع بینی هندی مرد متولد آبان

جذابیت مغناطیسی او سبب میشود که جهان از چرخش حول محور خود باز بایستد و در جهت مخالف بچرخد. او بسیار قوی است و کسی است که همه ، بویژه زنان تقریباً هرکاری برایش انجام میدهند. بعضی از دخترها همه جا به دنبال او می گردند.

مردان متولد برج آبان رؤسای شرکت ، مؤسسه یا سازمان ها هستند. او پوستی به رنگ سبزه تیره ، مو و چشمانی سیاه دارد. البته شاید کسی هم پیدا شود که بور باشد اما تعداد این گروه در مقایسه با گروه قبل خیلی کم است. او حتی وقتی صورت خود را اصلاح می کند به نظر میرسد که چند روز اصلاح نکرده است.

طالع بینی هندی مرد متولد آبان

او چشمانی نافذ دارد آن چنان که اگر مستقیم به چشمهای شما نگاه کند آشفته خواهید شد! اغلب زن و مرد متولد برج آبان با عینکی عجیب و غریب و یا لنز آنچنانی ، چشم های خود را بیشتر به نمایش می گذارند. او احتمالاً غذا هم زیاد میخورد و اضافه وزن پیدا می کند هرچند عمیقاً می خواهد خوش هیکل باشد.

اودر روابطش بسیار صادق است. به طور ایده ال زن ظریف و پر جنب و جوش متولد برج اسفند شریکی مناسب برای اوست ، اگر همسر شما متولد ماه آبان است باید به او کاملاً اعتماد کنید و حتی وقتی اشتباه میکند معتقد باشید که او درست می گوید و اشتباه نکرده است. او به هیچ وجه نمی خواهد شما رقیب او باشید.

او مشغله ذهنی را در روابطش دخالت می دهد. قبول کنید که بیشتر متولدین برج آبان معنی کامل آشفتگی و آشوب هستند است. آنها اعتماد به نفس دارند و خود را چنان تشویق و ترغیب می کنند که حتماً بهت زده خواهید شد و آرزو می کنید که مثل او باشید ، علیرغم همه اینها او نگرانی ، ترس و اوهام زیادی دارد فراموش نکنید که او آدمی جنجالی است.

تا زمانی که بتواند حسادت خود را کنترل کند پدر خوبی است. او بیش از دیگر مردان متولد برجهای تیر و اسفند احساسات خود را نسبت به بچه ها نشان می دهد و با خوشحالی به شما اجازه می دهد که از نوزاد مراقبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *