طالع بینی مصری متولد دی

طالع بینی مصری متولد دی

طالع بینی مصری متولد دی

مصریان طالع اشخاص را در رابطه با تأثیر ستارگان و سیارات و خورشید و ماه بر روی آنان پیشگویی میكردند و طالع بینی هر ماه را به سه دهه اول ، دوم ، سوم تقسیم نموده اند.

طالع بینی مصری متولد دی

طالع بینی مصری متولدین 1 تا 10 دی

متولدین دهه اول دی ماه افرادی مقاوم ، با ثبات ، كمی مغرور ، با اعتماد به نفس ، دارای قدرت اراده ، صمیمی ، خوش برخورد ، با محبت و با گذشت ، شجاع ، پرحرف ، اهل بحث و تحقیق اند.

از نظر خانوادگی همسر دوست و خانواده دوست ، طالب رفاه خانواده ، مشاوری خوب به هنگام تصمیم‎گیری یا گرفتاری ، از نظر عاطفی متعادل ، مقاوم در مقابل مشكلات و كمبودها ، عموماً دارای موفقیت شغلی ، اغلب دارای تخصص و ابتكار ، دارای استعداد و حافظه‎ای خوب هستند .

آنها افرادی صادق و درستكار ، در دوستی وفادار ، در رسیدن به اهداف جدی و كوشا ، در امور خانوادگی و زناشویی موفق و به ندرت بدشناس ، در تعلیم و تربیت فرزندان اغلب موفق ، عموماً آماده مبارزه با مشكلات ، در امور اجتماعی موفق ، مقاوم در مقابل بیماریها و دارای طول عمر بالایی میباشند.

اهل تفكر و اندیشه و سنجش ، همسری خوب ، اهل معاشرت ، شریك و همكار خوب ، دوستدار زندگی آرام و بی دردسر ، دارای ظاهری آرام و درونی ناآرام ، پركار ، پرانرژی ، گاه عجول و دارای عكس‎العمل فوری اند .

انها دارای نوعی غرور و خودبینی ، خوددار در مقابل تمایلات نفسانی ، دوست طلب ، شریكی قابل اعتماد ، اغلب شوخ طبع و بذله‎گو ، بیشتر متكی به تجربیات شخصی ، در امور شغلی و اقتصادی نسبتاً موفق ، علاقمند به مشاغل خدماتی ، عموماً افرادی خوش فكر و مورد احترام اند و سرگرمی اغلب این افراد مطالعه و مسافرت است.

طالع بینی مصری متولد دی

طالع بینی مصری متولدین 11 تا 20 دی

متولدین دهه دوم دی ماه اغلب افرادی خوش شانس ، خوشبین ، خوش برخورد ، دارای رفتاری متعادل ، دارای عمری كم و بیش طولانی ، سخاوتمند ، صبور و با ثبات ، طالب نظم و انضباط ، از نظر ظاهری آراسته و خوش پوش ، از نظر خانوادگی منطقی و دارای اخلاقی خوب و نسبت به خانواده، دوستان و آشنایان تا حدی متعصب هستند.

در انتخاب دوست محتاط ، علاقمند به طبیعت و سیر و سفر ، شریك، همسر و همكاری خوب ، طالب نورآوری و ابتكار ، در دوستی پایدار ، از نظر جسمی و روحی مقاوم ، افرادی قدرشناس دارای استقلال رأی و تعیین كننده خط و مشی زندگی خود ، بعضاً درون گرا و دارای اعتماد به نفس میباشند.

دوستدار مشاغل فكری ، بعضاً دارای استعداد هنری و ادبی ، مبتكر و مخترع در مشاغل دستی و صنعتی ، افرادی صادق و راستگو ، عموماً دست و دلباز و بعضاً خسیس ، اغلب به فكر رفاه و آسایش خانواده ، دارای سلامت فكر و اخلاق در بین افراد خانواده اند.

عموماً در امور تحصیل و ازدواج، خوش شانس ، در اموز شغلی گاه گرفتار شكست شده اما به زودی آن را جبران می‎كنند ، در عشق و دوستی و شراكت پایدار ، بعضاً در برخورد با مسائل سخت منفعل شده و ممكن است قهر ، طلاق ، به هم زدن شراكت ، پرخاشگری و رفتار غیر منطقی از خود نشان دهند.

به طور كلی تا زمانی طولانی شخصیتی پایدار دارند و فقط گاه متغیر میگردند ، مشاغل موافق متولدین دی ماه سرمایه‎گذاری ، شركت داری ، مشاغل علمی ، فنی و تخصصی ، فلسفی ، مدیریت ، نظامی گری ، رهبری و … میباشد.

طالع بینی مصری متولد دی

طالع بینی مصری متولدین 20 تا 30 دی

متولدین دهه سوم دی ماه افرادی خوش برخورد ، خوش زبان ، اهل معاشرت ، عموماً دارای نظم و انضباط ، دارای اراده‎ای خوب ، با اعتماد به نفس ، شجاع و بخشنده ، اغلب دو شخصیتی ، در شخصیت دوم اغلب تندخو ، ستیزه‎جو ، عجول و گاه دارای رفتار عصبی میباشند.

در حالت اول افرادی مؤدب و معاشرتی ، اهل منطق ، دارای افكاری مثبت ، علاقمند به امور ادبی و هنری ، بعضاً هنرمند ، از نظر اقتصادی عموماً موفق ، در امور خانوادگی و زناشویی پراحساس و با مسئولیت ، دارای سلامت جسمی و روحی و عموماً دارای عمر طولانی هستند.

اغلب در مواجهه با مشكلات شجاع و مقاوم ، بعضاً عاطفی و احساساتی ، زمانی شوخ و بذله‎گو و اجتماعی و گاه خموش و منزوی اند ، از نظر شغلی محافظه كار و پنهان كار ، از نظر مسكونی اغلب در حال تغییر و جابه‎جایی ، عموماً علاقمند به پول و سرمایه‎داری ، بعضاً خسیس ، عموماً معاشرتی و طالب بودن در جمع ، گاه راغب به تنهایی ، عموماً یاور همسر و فرزندان هستند.

آنها اغلب خوش پوش و خوش خوراك و طالب تفریحات ، بعضاً علاقمند به طبیعت و طالب سیر و سفر ، از نظر اجتماعی خوش نام ، صمیمی و قابل اعتماد ، بعضاً مشاوری خوب برای خانواده ، دوستان و همكاران ، بعضاً طرفدار دروغ مصلح آمیز هستند.

مشاغل مناسب برای این افراد فعالیت سیاسی ، فعالیت تبلیغی ، فعالیت اجتماعی و رفاهی ، امور سرمایه‎گذاری ، تشكل ‏های سیاسی و اجتماعی ، شاغل در مراكز رفاهی و عام‎المنفعه میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *