طالع بینی مصری متولد شهریور

طالع بینی مصری متولد شهریور

طالع بینی مصری متولد شهریور

مصریان طالع اشخاص را در رابطه با تأثیر ستارگان و سیارات و خورشید و ماه بر روی آنان پیشگویی میكردند و طالع بینی هر ماه را به سه دهه اول ، دوم ، سوم تقسیم نموده اند.

متولدین شهریور ماه به طور كلی افرادی خوش شانس ، خوش برخورد ، اهل صفا و صمیمیت ، اغلب دارای صفات خوب و پسندیده ، در دوستی پایدار ، پایبند به قول و قرار ، صادق و راستگو ، خیرخواه ، جذاب نیك سیرت ، در امور شغلی و اجتماعی اغلب موفق هستند.

طالع بینی مصری متولد شهریور

طالع بینی مصری متولدین 1 تا 10 شهریور

متولدین دهه اول شهریور ماه اغلب دارای روحیه‎ای خشن ، سخت‎گیر ، پرحرف ، جدی ، ستیزه‎جو ، كم تحمل و بد اخلاق ، در امور اقتصادی نسبتاً موفق ، در مدیریت و سرپرستی كم و بیش موفق اند.

بعضاً خسیس و تنگ نظر ، در امور اجتماعی فعال ، در برخورد با افراد جدی‎تر از خود عقب نشینی می‎كنند و به محض احساس ضرر، از شراكت یا دوستی صرفنظر میكنند ، این افراد دارای فضایلی نسبتاً خوب ، طالب صلح و آرامش ، علاقمند به امور هنری ، در امور اقتصادی محدود ، دارای یك شغل یا یك تخصص ، بیشتر طالب كارهای سبك و كم زحمت و پر فایده اند.

اغلب متخصص در امور خرید و فروش ، تاجر ، دلال ، كارمند ، واسطه و غیره ، افرادی مقلد ، سریع التأثیر ، دارای نیروی فوق طبیعی و تله‎پاتی و قدرت هیپنوتیزم ، دارای استعداد پیش‎بینی و پیشگویی ، ارائه دهنده راه‎حل‎های خوب در مسائل پیچیده اند.

عموماً حدس آنها در امورات مختلف و بعضاً‌ در امور سیاسی و اقتصادی صحیح و درست ، در حل مسائل خانوادگی توانا ، دارای قدرت تطبیق با هر شرایط و محیط ، از نظر عاطفی ضعیفند زیرا در تصمیم‎گیری هایشان عاطفه نقشی ندارد.

طالع بینی مصری متولد شهریور

طالع بینی مصری متولدین 11 تا 20 شهریور

متولدین دهه دوم شهریور ماه اغلب افراطی ، تندرو ، پرخاشگر ، اغلب دارای شخصیتی جدی ، قاطع ، سخت‎گیر ، حراف ، دارای جمجمه‎ای بزرگ ، پیشانی قوی ، بسیار حساس ، دارای حافظه‎ای قوی هستند.

آنها اغلب افرادی منطقی ، باهوش ، سریع‎الانتقال ، حاضر جواب ، منظم در زندگی ، مشاور در امور خانوادگی ، در حل مشكلات توانا ، از نظر اقتصادی خودكفا ، اغلب آشنا به مسائل فنی و تكنیكی هستند.

در مسائل عاطفی فاقد جذابیت و انعطاف هستند ، اغلب ریاضی دان ها ، حسابدارها و كسانی كه به هر طریق با حساب و حسابرسی و … در ارتباط باشند از این گروه می‎باشند.

طالع بینی مصری متولد شهریور

طالع بینی مصری متولدین 21 تا 31 شهریور

متولدین دهه سوم شهریور ماه اغلب زود رنج ، دارای عكس‎العمل سریع ، نسبت به آینده كم اعتماد و به همین دلیل بی علاقه به معاشرت ، دارای نوعی احساس نگرانی درونی و ناشناخته هستند كه اغلب تا پایان عمر آنها را ترك نمیكند.

این افراد عموماً فعال و پركار و مشكل پسند هستند و به راحتی قانع نمی‏شوند ، در زندگی خانوادگی اغلب منفی‎گرا هستند ، در امور اجتماعی محتاط و گاه ترسو هستند ، اینان افرادی خودمتكی بوده و شراكت برایشان خوب نیست.

این افراد اغلب تندرو بوده و برای رسیدن به هدف خود دست به هر كاری می‎زنند و از لحاظ شغلی اغلب با بیگانگان فعالیت می‎كنند و به موازین سنتی و ملی وابستگی ندارند ، این افراد گاهی پایبند اصول اخلاقی نبوده و به مال و ثروت اهمیت زیادی میدهند و اغلب سیاستمداران و دیپلمات‎ها از این گروه میباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *