طالع بینی مصری متولد مرداد

طالع بینی مصری متولد مرداد

طالع بینی مصری متولد مرداد

مصریان طالع اشخاص را در رابطه با تأثیر ستارگان و سیارات و خورشید و ماه بر روی آنان پیشگویی میكردند و طالع بینی هر ماه را به سه دهه اول ، دوم ، سوم تقسیم نموده اند.

متولدین مرداد ماه به طور كلی از لحاظ جسمی و روحی از بالاترین امتیاز برخوردار میباشند و در این افراد صفات منفی یا مثبت در حداكثر قرار گرفته و شخصیت این افراد به گونه‎ای است كه در هر بعد تربیت و تشویق شوند به نهایت آن خواهند رسید.

متولد مرداد از نظر فیزیكی افرادی قوی ، تنومند ، بلندقد ، اغلب چشم و ابرو مشكی میباشند ، چنانچه این افراد مسیر زندگی در جریان امور احساسی و عاطفی قرار بگیرند هنرمند ، شاعر ، نقاش ، هنرپیشه ، مجسمه‎ساز ، نویسنده و بازیگر موفقی خواهند شد.

چنانچه در امور نظامی گری تربیت شوند سراداران و فرماندهانی موفق و دلیر خواهند شد ، چنانچه در سیاست تربیت شوند سیاستمدارانی قابل و زبردست خواهند شد و در هر حال این افراد در هر زمینه‎ای كه آموزش ببینند در آن زمینه به تحصص و توفیقات بالایی دست میابند.

طالع بینی مصری متولد مرداد

طالع بینی مصری متولدین 1 تا 10 مرداد

متولدین دهه اول مرداد ماه اغلب تندرو و افراطی ، پر حرف ، در امور اقتصادی اغلب موفق ، در زندگی زناشویی گاه مواجه با مشكل ، دارای خصلت‎های خوب ، راستگو و درستكار ، مشاور در امور خانوادگی ، اغلب مصلحین و قاضیانی خوب و دارای مشاغل آزاد هستند.

به علت صادق بودن ناموفق در امور مالی و اقتصادی ، در امور خانوادگی منصف و وفادار ، با تقوا ، اغلب دارای وجهه اجتماعی خوب ، دارای شخصیت مثبت ، حل و فصل كننده اختلافات خانوادگی ، خیرخواه ، خوشرو با چهره‎ای شاد ، در مواجهه با مشكلات صبورند.

آنها شریكی قابل اعتماد ، مقید به خانواده ، فامیل دوست ، در تربیت فرزندان اغلب موفق ، دارای طبعی بذله‎گو ، گاه جاه طلب و اغلب در پست‎های مدیریتی و سرپرستی موفق هستند.

طالع بینی مصری متولد مرداد

طالع بینی مصری متولدین 11 تا 20 مرداد

متولدین دهه دوم مرداد ماه دارای صفات خوب ، اغلب دارای رشد و تكامل معنوی ، دارای سلامت طبیعی ، دارای عمری نه چندان زیاد ، در امور اقتصادی و اجتماعی و خانوادگی تا حدودی موفق هستند.

دارای شخصیتی مطلوب ، در پاسخ به خشم خشمگین در پاسخ به محبت خوشرو و مهربان ، اغلب عاقل و هوشمند ، سخاوتمندند.

آنها دارای طبعی لطیف و علاقمند به امور فرهنگی و هنری ، اغلب شاعر ، نویسنده ، هنرپیشه و مشاغل مرتبط با اینها ، دارای حس زیبایی شناسی و هنری ، بی توجه به مادیات و طالب زندگی سالم و شاد هستند.

طالع بینی مصری متولد مرداد

طالع بینی مصری متولدین 21 تا 31 مرداد

متولدین دهه سوم مرداد ماه اغلب دارای تناسب اندام و تعادل جسمانی ، در برخورد با مسائل واقع‎بین ، در مواجهه با ناملایمات دارای عكس‎العملی متعارف و در مسائل خانوادگی و مشكلات مربوط به آن تا حد امكان با گذشت و صبور هستند.

علاقمند به طبیعت ، كوه و دشت و صحرا ، علاقمند به زندگی طبیعی و اغذیه طبیعی ، اغلب دارای خانواده‎ای پر جمعیت ، عموماً در تلاش و كوشش ، مخالف با سكون و بطالت ، افرادی پویا و متغیر ، علاقمند به سیر و سفر و عموماً دارای مشاغلی متنوع هستند.

متولدین این دهه اغلب دارای رشد مغزی و جمجمه بزرگ میباشند ، اینان دارای حافظه‎ای خوب ، در امور محاسباتی موفق ، در امور اجتماعی و اقتصادی متفكر ، در صورت سیاستمدار بودن گرایش به دیكتاتوری ، دارای استعداد مدیریت خانوادگی و مصلحت‎گرا میباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *