طالع بینی مصری متولد اردیبهشت

طالع بینی مصری متولد اردیبهشت

طالع بینی مصری متولد اردیبهشت

مصریان طالع اشخاص را در رابطه با تأثیر ستارگان و سیارات و خورشید و ماه بر روی آنان پیشگویی میكردند و طالع بینی هر ماه را به سه دهه اول ، دوم ، سوم تقسیم نموده اند.

متولدین اردیبهشت ماه اغلب دارای قدی متوسط با چهره‎ای مایل به چهارگوش ، موهای پرپشت و چشمان سیاه و ابروان پر هستند ، این افراد دارای احساساتی تند بوده و در مقابل عوامل بیرونی واكنش تند و سریع نشان میدهند و به همان سرعت نیز آرام میگیرند.

این افراد اغلب عصبی مزاج بوده دارای خلق متغیر هستند و به راحتی در كارها و تصمیمات خود تغییر موضع میدهند.

طالع بینی مصری متولد اردیبهشت

طالع بینی مصری متولدین 1 تا 10 اردیبهشت

متولدین دهه اول اردیبهشت از لحاظ خانوادگی رفتاری گرم و محبت‎آمیز دارند و به خصوص نسبت به پدر و مادر احساس مسئولیت میكنند ، این افراد در دوستی ثابت قدم بوده اما شراكت آنان در امور اقتصادی سودبخش نخواهد بود.

زنان متولد این ماه اغلب دستخوش دلهره و اضطرابی ناشناخته هستند و گاه عكس‎العمل بیمارگونه از خود نشان میدهند با این همه مادران خوبی برای فرزندانشان میباشند و از نظر عاطفی همسران خوبی خواهند بود.

آنها اغلب افرادی منظم ، كاردان ، با سلیقه و شیك پوش هستند و اغلب دارای زمینه های هنری در رشته‎هایی مانند شعر و ادبیات و موسیقی هستند.

طالع بینی مصری متولد اردیبهشت

طالع بینی مصری متولدین 11 تا 20 اردیبهشت

متولدین دهه دوم اردیبهشت زندگی متعادلی خواهند داشت و اغلب در هر كاری موفق می‎باشند.

دارای قدی میانه تا بلند بوده ، صورتی سبزه و نسبتاً گرد و چشم و ابرویی تیره دارند ، این افراد اغلب صمیمی ، خوش برخورد و مقید به موازین اجتماعی و دارای موقعیت خانوادگی خوب هستند و از افراط و تفریط پرهیز میكنند.

طالع بینی مصری متولد اردیبهشت

طالع بینی مصری متولدین 21 تا 31 اردیبهشت

متولدین دهه سوم اردیبهشت افرادی متعادل ، میانه‎رو و دارای زندگی نسبتاً موفق هستند.

آنها علاقمند به سیر و سفر و زیبایی‎های طبیعتند ، تمایل به هنر از جمله موسیقی ، نقاشی ، ادبیات و … دارند ، این افراد از نظر فیزیكی افرادی خوش چهره با قدی متوسط بوده و از زیبایی متعارفی برخوردار می‎باشند.

آنها از لحاظ روانی اغلب متعادل ، افرادی خوش برخورد ، متواضع ، اصلاح طلب و از نظر خانوادگی و اجتماعی عموماً موفق و همسرانی خوب و شاید ایده‎آل باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *