طالع بینی خورشیدی متولد آذر

طالع بینی خورشیدی

طالع بینی خورشیدی متولد آذر

متولد آذر پر شانس‌ترین ماه در بین ماه های دیگر است ، او ساده و بی آلایش ، عاشق تعلیم و تربیت ، سازشكار ، با هوش و با نشاط و اهل دین و مذهب و معنويات است ، كنجكاو ، خوش قلب ، دوست داشتنی ، علاقه‌مند به مسافرت و گردش ، اجتماعی و خوش مشرب ، اهل تجربه ، سخاوتمند ، با ذوق و چالاك است.

یك دفعه حرف شیرین میپراند ، انعطاف پذیر ، فراموشكار ، اهل عدالت ، مشتاق و پر انرژی است اما زود خسته میشود ، علاقه‌مند به معاشرت و دوست یابی ، مرتب كار عوض میكند ، عاشق تنوع ، شاد و خندان ، با شهامت ، پاك و معصوم ، دعوائی و زودرنج ، اهل فرار از مسئوليت و خوش ذات است.

او فردی صادق ، كم دقت ، خوش بین ، منطقی ، مهمان دوست ، ولخرج ، رك گو ، اهل سؤال و جواب ، دمدمی مزاج است و برای دوستانش هر كاری میكند ، عاشق شهرت و افتخار ، خونگرم ، با معلومات ، سریع الانتقال و باهوش ، خوش گذران ، چیز فهم و مشتاق بیان حقایق است.

طالع بینی خورشیدی متولد آذر

طالع بینی خورشیدی مرد آذر

مرد متولد آذر صادق و راستگو ، دمدمی مزاج ، در عشق كم اعتنا ، خواهان آزادی و بی‌قیدی و طرفدار تنوع و مسافرت و خطرناكترین شوهر دنیا است.

او صاحب بزرگترین كلكسیون دوست و آشنا در دنیاست چون به هنگام انتخاب دوست به جای توجه به ظاهر دقت خود را متوجه باطن آنها میسازد.

طالع بینی خورشیدی متولد آذر

طالع بینی خورشیدی زن آذر

زن متولد آذر اهل منطق و واقعیت ، مهمان دوست ، بی ریا و پول خرج كن ، بی نظم و انضباط ، راستگو اما بد زبان و درشت‌گو است.

زبان متولد این ماه نیشدار و پر كنایه است اما قلبش پاك و صمیمی و بی ریا ست ، بیشتر اهل شكار افتخارات و شهرت است تا اهل شكار و پول و مادیات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *