طالع بینی خورشیدی متولد شهریور

طالع بینی خورشیدی

طالع بینی خورشیدی متولد شهریور

متولد شهریور فردی حساس ، با هوش ، شاد و سر حال ، دقیق ، وظیفه شناس ، خوش تیپ ، سالم و تندرست است ، او اهل سازش ، سودجو ، خجالتی ، بد پیله ، واقعا ساعی و كوشاست.

كمال گرا ، صبور و آرام ، عاشق سلامت خود ، متّكی به نفس ، خونسرد و خوددار است ، روشنفكر و دانشمند ، قابل انعطاف ، وسواسی ، پر انرژی ، مبتكر ، اهل اعتدال و میانه روی ، كمك رسان ، اهل انتقاد ، معتمد ، وفادار ، با ایمان و رام نشدنی است.

او فردی بی ریا و بی تزویر ، خوش قلب ، چشم و گوش بسته ، با شرم و حیا و ثابت قدم که مورد حسد قرار میگیرد ، از جر و بحث دوری میکند و گول زرق و برق را نمیخورد ، او فرشته خو ، درس خوان ، چابك ، خیال پرداز ، دارای ذائقه قوی ، با انضباط و مستقل است ، او كاردان و لایق ، نكته سنج ، خود كفا ، پر توقع ، اهل همدردی ، زود رنج ، قاطع ، دور اندیش ، خرده ‌گیر و ریزبین است.

طالع بینی خورشیدی متولد شهریور

طالع بینی خورشیدی مرد شهریور

آتش عشق این مرد بسیار كم شعله اما جاودانه و با حرارت است ، او مجموعه‌ای است از كمال و هوش و ثبات قدم و بر انگیختن احساساتش كار دشواری است.

او می‌تواند سالهای سال بدون اینكه قلبش برای كسی بتپد زندگی كند اما اگر عاشق شود این عشق جاودانه است ، او به كوچكترین چیزهایی كه مورد علاقه همسرش است فكر میكند و به آنها اهمیت میدهد.

طالع بینی خورشیدی متولد شهریور

طالع بینی خورشیدی زن شهریور

زن متولد شهریور بسیار احساساتی ، بی‌ریا ، خوش قلب ، مهربان ، پول دوست ، خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده است.

در مناسبات خود با او سعی كنید از جر و بحث پرهیز کنید ، او اغلب در هیچ كاری زیاده روی نمیكند و خوب میتواند از خود مراقبت كند و در مقابل اقرار به گناهان خویش سرسختی عجیبی نشان میدهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *