طالع بینی خورشیدی متولد فروردین

طالع بینی خورشیدی

طالع بینی خورشیدی متولد فروردین

پرجنب و جوش ، فعال ، عجول ، رك و بی‌پرواست ، زود عكس‌العمل نشان می‌دهد ، لایق و كاردان ، عاشق قدرت ، بی‌صبر و طاقت ، قادر است مدتها تنها باشد ، اهل امر و نهی ، طراح ، اهل هیجان ، حادثه‌جو ، پرتوقع ، ریاست مآب ، با اعتماد به نفس ، سازنده ، به گذشته فكر نمیكند.

جوانتر از سنش ، شایسته ، ماجراجو ، روشنفكر ، دقیق ، اشتباه خود را نمی‌پذیرد ، دارای مدیريت عالی ، متنفر از مداخله دیگران ، فعال و جنجالی ، با شهامت ، با مطالعه ، هوشیار و زرنگ ، صاحب عقیده است.

مبتكر ، مقتدر ، اهل بخشش و کرم ، اهل تنوع ، با حس مسئوليت ، پر انرژی ، اهل كشمكش و ستیز ، سالم و پرقدرت ، خودخواه، گاهی یاغی ، بی ریا ، گاهی خشك و یك دنده است ، مخالف دوز و كلك و نیرنگ ، در باطن ضعیف‌تر از ظاهر است ، مددكار ، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی ، هوشمند است.

طالع بینی خورشیدی متولد فروردین

طالع بینی خورشیدی مرد فروردین

رك و راست ، عاشق پیشه ، حسود ، پرتوقع و ریاست طلب ، هرگز به گذشته فكر نمیكند ، رفتار و قیافه‌اش جوانتر از سنش به‌نظر میرسد ، از زن خجول ، ملالت آور و منفی باف بیزار است.

طالع بینی خورشیدی متولد فروردین

طالع بینی خورشیدی زن فروردین

او بیش از هر زن دیگری در دنیا می‌تواند بدون مرد زندگی كند.

دارای قابلیتهای زیاد است بطوریكه تقریبا از عهده انجام هر كاری از فروشندگی تا نخست وزیری بر می‌آید ، خوش بین است و خواهان داشتن كاری در خارج از منزل میباشد و عصبانیت هایش ظاهری و مهربانیش عمیق و واقعی میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *