تست روانشناسی شناخت شخصیت ( 2 )

تست روانشناسی شناخت شخصیت ( 2 )

تست روانشناسی شناخت شخصیت ( 2 )

جواب های خود را روی یك صفحه كاغذ بنویسید و آنچه را كه به طور طبیعی به ذهنتان میرسد یادداشت كنید ، زمان لازم بگذارید برای آنكه خودتان را واقعاً در موقعیت های گفته شده احساس كنید.




1. خود را در یك كشتی تصور كنید كه در حال غرق شدن است و شما خود را به آب میاندازید و با شناكردن خود را به یك قایق نجات میرسانید و از آن بالا میروید ، چند نفر دیگر را در آن قایق نجات همراه خود میبینید؟


2. خود را به ساحل میرسانید و بیابان وسیعی را در مقابل خود میبینید و چند وسیله شخصی و مقداری خوراكی بر میدارید و در جستجوی نجات ، راه بیابان را در پیش میگیرید ، چند جفت كفش برمیدارید؟


3. پس از یك راهپیمایی طولانی و سخت ، از یك تپه شنی بالا میروید و با خوشحالی شهری را در دوردست میبینید ؛ همچنین متوجه میشوید كه در فاصله‌ای نه چندان دور در سمت راست شما استراحتگاهی وجود دارد ، آیا ابتدا به آنجا میروید و برای مدتی كوتاه یا هر چقدر كه میخواهید استراحت میكنید و یا آن را نادیده گرفته به راهتان به سوی شهر ادامه میدهید؟


4. پس از ورود به شهر ، قصری توجه شما را به خود جلب میكند و تصمیم میگیرید كه وارد آن شوید و پس از عبور از دروازه‌ خود را در یك راهرو طولانی میابید كه به اتاق پادشاه منتهی میشود. وارد اتاق میشوید و شاه و ملكه را می‌بینید كه در كنار هم به تخت نشسته‌اند ، شاه و ملكه چه شكلی هستند و چه ویژگیها و خصوصیاتی را برایتان مجسم میكنند؟


۵. از آن اتاق خارج میشوید و از یك پلكان مارپیچ پایین میروید که تاریك و سایه‌دار است ، با مشعل‌هایی بر روی دیوار كه نوبتی روشن و خاموش میشوند. همین طور كه پایین میروید ناگهان یك زن ( اگر شما مرد هستید ) و یا یك شوالیه ( اگر شما زن هستید ) از كنارتان عبور میكند و شما فقط برای یك لحظه صورتش را میبینید و این تصویر ، یك نفر كه میشناسید را به یادتان می‌آورد ، او چه كسی است؟


6. پله‌ها شما را به اتاق پذیرایی میرساند و شما میز بسیار بزرگی با یك گیلاس پایه‌دار در وسط آن می‌بینید ، به گیلاس نگاه كنید ، چه مقدار از آن با نوشیدنی پر شده است؟







پاسخ های تست

1. تعداد دوستان واقعی كه دارید

2. تعداد عشق واقعی كه در زندگیتان داشتید یا خواهید داشت

3. اگر به سمت شهر رفتید اصول اخلاقی شما در كار عالی است

4. تصویر شاه و ملکه تصویری از زوج ایده آل شما میباشد

5. همان شخصی كه تا پایان عمر ، ذهنتان درگیر اوست

6. مقدار پر بودن گیلاس ، نشانگر مقدار مایه گذاشتن شما در رابطه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *