طالع بینی مصری متولد بهمن

طالع بینی مصری متولد بهمن

طالع بینی مصری متولد بهمن

مصریان طالع اشخاص را در رابطه با تأثیر ستارگان و سیارات و خورشید و ماه بر روی آنان پیشگویی میكردند و طالع بینی هر ماه را به سه دهه اول ، دوم ، سوم تقسیم نموده اند.

طالع بینی مصری متولد بهمن

طالع بینی مصری متولدین 1 تا 10 بهمن

متولدین دهه اول بهمن ماه اغلب تندرو ، ستیزه‎گر و بعضاً عكس‎العملی ناشناخته دارند ، در جایی كه می‎بایست عصبانی شوند ساكت میمانند و در وقت سكوت ممكن است واكنش غیر عادی نشان دهند ، این افراد در تربیت فرزندان كوشا ، از نظر خودی بداخلاق ولی از نظر دیگران خوش اخلاق جلوه می‎كنند.

آنها سخاوتمند ، با گذشت ، مذهبی ، پای‎بند به احكام و مبانی اخلاقی خانواده ، عموماً دارای ثبات شغلی و شخصیتی ، بعضاً دارای مصونیت ذاتی نسبت به بیماریها ، دارای طول عمر ، در مقابله با خطرات نوعی انرژی و قدرت در خود احساس میكنند، اما با این حال تحمل آنها در مواجهه با مشكلات و در مواقع بحرانی محدود می‎باشد.

این افراد گاه دچار افسردگی و اضطراب میشوند ، در شرایط مناسب و هدایت درست، فضایل انسانی عالی در آنها تثویت و شكوفا میشود ، این افراد عموماً پرتلاش و زحمتكش هستند ، سرپرستان خوبی برای همسر و فرزندان خود می‎باشند ، اغلب علاقمند به طبیعت و سیر و سفر هستند.

آنها طرفدار ثبات شغلی ، علاقمند به زندگی جمعی و پذیرش مسئولیت‎های سنگین میباشند ، این افراد عموماً از نوعی تعصب قومی و فامیلی برخوردار بوده و چنانچه شكست بزرگی بر آنها تحمیل شود بدترین جنبه شخصیتی آنها ظاهر می‎شود.

متولدین این دهه عموماً كنجكاو ، تیزبین ، تا حدی سهل انگار ، اهل صرفه جویی و پس‎انداز ، اماده انجام هر كار ، بعضاً چند شغلی ، عموماً دارای روحیه‎ای شاد و امیدوار ، افرادی مردم‎دار ، كمتر دهن‎بین و تلقین‎پذیر اند ، گاه تك رو و یكدنده ، اغلب افرادی قابل اعتماد و امانت دار ، بعضاً طرفدار دروغ مصلحت‎آمیز ، در عین اجتماعی بودن گاه طالب تنهایی و انزوا طلب و در حل مشكلات خود و خانواده موفق هستند.

مشاغل مناسب متولدین این دهه مدیریت در امور شغلی و اداری ، صنعت كشاورزی و دامداری ، وكالت ، مشاور امور مالی ، نمایندگی ، واسطه‎گری و غیره میباشد.

طالع بینی مصری متولد بهمن

طالع بینی مصری متولدین 11 تا 20 بهمن

متولدین دهه دوم بهمن ماه اغلب زود رنج ، احساساتی ، در امور خانوادگی خوش اخلاق و دارای مدیریت خوب ، گاه مدمدمی مزاج و لجباز ، عموماً كم حرفل ، اغلب بد گمان ، در قضاوت عجول ، افرادی وطن‎پرست و در مواقع جنگ كارسازند.

بعضاً ظاهربین و تلقین‎پذیر ، منفعت طلب ، باهوش و زیرك ، در خانواده دارای رفتاری شغلی و اقتصادی فعال ، در اغلب امور محتاط ، در كار خرید و فروش موفق ، در امور اجتماعی فعال اما غیر ثابت ، واكنش آنها در مقابله با مسائل و مشكلات كند اما در وقت لزوم تند و افراطی اند.

ذاتاً افرادی خوددار و تودار ، از لحاظ عاطفی متغیر ، بعضاً دارای افكار و ایده‎های خوب اما در اجرای آنها كمتر موفق اند ، مشاغل موافق برای این افراد نظامی‎گری ، پلیس ، تجارت خارجی ، امور سیاسی ، امور مالی و دفتر ، حسابداری و حسابرسی و …. میباشد.

طالع بینی مصری متولد بهمن

طالع بینی مصری متولدین 20 تا 30 بهمن

متولدین دهه سوم بهمن ماه از نظر روحی و جسمی مقاوم ، دارای خصلت‏ های وراثتی ، در ظاهر آرام و صبور و با حوصله ، در باطن نا آرام و متلاطم ، خودخور و تودار ، عموماً گوشه‎گیر ، مختاط و گریزان از نوآوری ، مصلحت اندیش ، در امور خانوادگی با حس مسئولیت و دارای رفتار منطقی هستند.

افرادی عاطفی و متعصب ، اهل معاشرت و دوستی اما بیشتر در چارچوب خانوادگی و فامیلی ، پرتلاش و پرانرژی اما زود خسته میشوند ، زود منفعل و زود آرام می‎شوند ، به دلیل داشتن طالع خوب عموماً به اهداف و خواسته‎های خود می‎رسند ، اغلب در امور مالی و اقتصادی استعداد خوبی از خود نشان می‏دهند.

آنها دارای افكار و اندیشه‎های خوبی هستند اما بیشتر در چارچوب تئوری میمانند و كمتر به آنها عمل می‎كنند ، این افراد عموماً طالب نظم و انضباط بوده ، اهل كار و فعالیت و امیدوار به آینده می‎باشند ، در امور خانوادگی نیز صبر و حوصله خوبی از خود نشان می‏دهند و قدرت همسویی و تطبیق با هر شرایط را دارند و اغلب در جایی كه منافع آنان ایجاب كند افكار و عقیده خود را تغییر می‏دهند.

عموماً به پوشش ظاهری ، خوراك و پاكیزگی محل زندگی خود اهمیت می‎دهند ، در جمع خانواده افرادی صمیمی و با محبت هستند ، معمولاً در مسائل خانوادگی اهل شور و مشورت هستند ، عموماً طالب ثبات شغلی بوده ولی گاه تغییر شغل می‎دهند ، این افراد عموماً پایبند آداب و رسوم گذشته بود و از لحاظ اقتصادی موقعیتی متوسط دارند ، به مهمانی و تفریح علاقمند بوده گاه حراف و دهن بین هستند.

عموماً نوعی حس خودبینی و شهوت پرستی در آنها دیده میشود ، اغلب اهل معاشرت با هر قشری هستند ، بعضاً ظاهری جذاب دارند ، اینان اهل دروغ مصلحت‎آمیز بوده و مشاور خوبی برای دوستان و نزدیكان می‎باشند ، ایمن افراد به طبیعت و زیبایی‎های آن علاقمند بوده اهل سیر و سفر هستند.

از صفات خوب آنان شوخ طبعی و بذله‎گویی است ، این افراد عموماً مهربان ، بخشنده ، دارای قوه تشخیص خوب ، خود متكی ، واقع بین ، بعضاً دارای رفتاری ایمانی و عرفانی ،طرفدار محرومین و مظلومین هستند ، مشاغل مناسب برای آنها امور سیاسی ، مربی‎گری ، امور مالی و اقتصاد ، امور نظامی و اطلاعاتی ، كارمند دفتری ، امورات مذهبی ، كار در مراكز خیریه و …. میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *