6 روش بر زدن کارت های تاروت

6 روش بر زدن کارت های تاروت

بُر زدن کارت های تاروت

بُر زدن کارت های تاروت به خودی خود یک هنر است ، این یک فرآیند بسیار شهودی است که همیشه باید با ذهن باز انجام شود ، هیچ راه درست یا غلطی برای انجام آن وجود ندارد ، باید آرامش داشته باشید و از شهود خود استفاده کنید ، به دست آوردن بهترین نتایج نیازمند ذهنی باز و سطح خاصی از آرامش است.

برای شروع به سادگی کارت های تاروت را روی میز بگذارید و بر بزنید تا زمانی که احساس کنید کافیست و حس خوبی دارید ، این میتواند راهی عالی برای یافتن شهود مناسب باشد.

در نهایت هر روشی را که برای بُر زدن کارت های تاروت انتخاب می کنید جواب میدهد ، سخت نگیرید ، فقط آرام باشید ، مطمئن شوید که وقت کافی صرف میکنید و از روند کار لذت میبرید ، این کلید موفقیت در هنگام بُر زدن کارت های تاروت است.

6 روش بر زدن کارت های تاروت

Riffle

این روش که اغلب کاز ینوها برای بر زدن کارت ها استفاده می کنند یک راه سریع و عالی برای مخلوط کردن کارت‌ها است ، این روش مناسب کارت هایی با ضخامت کم است.

در این روش کارت ها را به دو قسمت تقسیم کنید سپس با کمک دو شست‌ دست کارت ها را رها کنید طوری که به یکدیگر برخورد کنند و درون هم بروند سپس کارت ها را جمع کنید و بُر بزنید.

6 روش بر زدن کارت های تاروت

Overhand Shuffle

این روش یکی از بهترین روش های بر زدن کارت های تاروت است.

در این روش کارت ها را باید چند بار از یک دست به دست دیگر منتقل کنید و روی هم بگذارید ( هر بار چند کارت بردارید و روی کارت های دیگر بگذارید ) سپس کارت ها را بُر بزنید.

6 روش بر زدن کارت های تاروت

Faro Shuffle

فارو روشی است که کارت ها را به درون هم فشار میدهند تا در هم تنیده شوند.

با تقسیم کارت ها به دو قسمت شروع کنید ، کارت ها را درون هم ببرید و این کار را چند بار تکرار کنید سپس کارت ها را بُر بزنید.

6 روش بر زدن کارت های تاروت

Pile Shuffle

در این روش کارت ها به 3 دسته تقسیم میشوند.

کارت ها را به صورت تصادفی روی این 3 دسته کارت قرار دهید و پس از اینکه کارت ها تمام شد سه دسته را روی هم قرار دهید و بُر بزنید.

6 روش بر زدن کارت های تاروت

Shuffle

در این روش دسته کارت های تاروت روی میز کار قرار میگیرد و پخش میشود.

دسته کارت ها را روی میز بگذارید و با یک دست کارت ها از یک سمت به سمت دیگر بکشید تا پخش شود سپس از میان کارت ها هر تعدای که نیاز است بردارید.

6 روش بر زدن کارت های تاروت

Jumper

کارت پرنده کارتی است که تصادفی از دسته کارت ها خارج میشود.

گاهی اوقات در زمان بُر زدن و انتخاب کارت ها یک کارت از دست تان می افتد ، این کارتی تصادفی است که اهمیت ویژه ای دارد و شکی در آن نیست !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *