کارت های تاروت

فال تاروت

کارت های تاروت

کارت های تاروت شامل 78 کارت است که از 2 سری کوچک و بزرگ تشکیل میشوند.

سری بزرگ کارت ها ( تاروت کبیر ) شامل 22 کارت Major Arcana است ، این کارت ها معانی نمادینی دارند که بر دنیای مادی ، ذهن شهودی و تغییرات متمرکز شده اند. کارتهای تاروت کبیر شامل 22 کارت مجزا است که پایه و اساس تاروت را تشکیل میدهند و از 0 تا 21 شماره گذاری شده اند که شماره صفر آن کارت ابله و شماره 21 آن کارت جهان میباشد.

سری کوچک کارت ها ( تاروت صغیر ) شامل 56 کارت Minor Arcana است که به چهار دسته شمشیر ، سکه ، چوبدستی ، جام تقسیم میشود که هر کدام بر یک موضوع تمرکز دارد ، کارت های شمشیر به طور کلی نشان دهنده درگیری یا مسائل اخلاقی هستند ، کارت های جام موضوعات احساسی و روابط را نشان می دهند ، کارت های سکه بر جنبه های مادی زندگی مانند امنیت و امور مالی تمرکز میکنند و کارت های چوبدستی نشان دهنده مواردی مانند شغل ، جاه طلبی و … هستند.

فال تاروت

22 کارت تاروت ( تاروت کبیر )

کارت های تاروت بزرگ شامل 22 کارت است که کارت های 0 تا 21 عبارتند از :

ابله ، کیمیاگر ، پاپ بانو ، سلطان بانو ، سلطان ، پاپ اعظم ، عشاق ، ارابه ، قدرت نهایی ، درویش ، چرخ اقبال ، عدالت ، به دار آویخته ، انتقال ، اعتدال ، شیطان ، برج ، ستاره ، ماه ، خورشید ، رستاخیز و کائنات.

فال تاروت

کارت تاروت کوچک ( سری شمشیر )

کارت های شمشیر شامل 14 کارت است ، کارت های شمشیر با درگیری های فیزیکی و اخلاقی مرتبط است و به عنصر هوا و جهت شرق متصل میباشد.

کارت های شمشیر با درگیری و اختلاف ، انتخاب های اخلاقی و مشکلات اخلاقی مرتبط است ، کارت های شمشیر همچنین نماد تغییر ، قدرت ، جاه طلبی و عمل گرایی هستند.

اگر تعداد زیادی کارت شمشیر در فال تاروت خود مشاهده کردید میتواند نشانه آن باشد که وضعیت موجود به عمل و نتایج بستگی ندارد و ممکن است از طریق تجزیه و تحلیل و گفتگوی مناسب حل شود.

فال تاروت

کارت تاروت کوچک ( سری چوبدست )

کارت های چوبدستی شامل 14 کارت است ، کارت های چوبدستی با موضوعات شهود ، شوخ طبعی و تفکر و اندیشه در ارتباط است و به عنصر آتش و جهت جنوب متصل میباشد.

کارت های چوبدستی مرتبط با خلاقیت ، برقراری ارتباط با دیگران و فعالیت های اجتماعی است.

اگر تعداد زیادی کارت چوبدستی در فال تاروت خود مشاهده کردید میتواند نشانه آن باشد که راه حل های زیادی برای وضعیت شما وجود دارد اما شما باید خلاقیت فردی خود را به حداکثر برسانید تا از آن بهره مند شوید.

فال تاروت

کارت تاروت کوچک ( سری سکه )

کارت های سکه شامل 14 کارت است ، کارت های سکه با مسائل امنیت ، ثبات و ثروت مرتبط است و به عنصر زمین و جهت شمال متصل میباشد.

کارت های سکه به امنیت شغلی ، رشد تحصیلی ، سرمایه گذاری ، خانه ، پول و ثروت مربوط میشود ، همچنین چیزهایی که مالک آن هستید.

اگر تعداد زیادی کارت سکه در فال تاروت خود مشاهده کردید میتواند نشانه آن باشد که مسائل مربوط به مادیات اولویت شما است ، اغلب نگرانی‌های مالی می‌توانند نگرش ما به چیزهای دیگر در زندگی‌مان را کمرنگ کند بنابراین مراقب تأثیری باشید که مسائل مالی میتواند بر وضعیت شما بگذارد.

فال تاروت

کارت تاروت کوچک ( سری جام )

کارت های جام شامل 14 کارت است و با روابط و احساسات مرتبط است و به عنصر آب و جهت غرب متصل میباشد.

کارت های جام نشان دهنده عشق و دلشکستگی ، انتخاب‌ها و تصمیم‌های مربوط با احساسات ، موقعیت‌های خانوادگی و هر چیزی است که به نحوه تعامل ما با افراد زندگی‌مان مرتبط است.

اگر در فال تاروت بیشترین کارت های شما کارت جام باشد میتواند نشان دهد که در تصمیم گیری ها و روابط خود به احساسات بیشتر از عقل و منطق توجه میکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *