آشنایی با فال تاروت

فال تاروت

فال تاروت

فال تاروت طرفداران بسیاری دارد و افراد برای پیشگویی از این فال استفاده میکنند ، هدف اصلی ساخت کارتهای تاروت سرگرمی بوده است اما کارتهای تاروت بعد از مدتی با عرفان و جادو ترکیب و تحت عنوان فال تاروت معروف شدند.

برای افرادی که با پیشگویی آشنا نیستند ممکن است به نظر برسد که کارت های تاروت در حال پیش بینی آینده هستند اما در حقیقت کارت‌ های تاروت شما را بر اساس انرژی هایی که در حال حاضر وجود دارند راهنمایی میکنند.

فال تاروت

پیشگویی با تاروت

در سال 1791 ژان باپتیست آلیت یک پیشگوی فرانسوی اولین جعبه کارت های تاروت مخصوص پیشگویی به همراه کتاب آموزش فال تاروت را منتشر و روانه بازار کرد.

کارت های تاروت به اشکال و طرح های متنوعی وجود دارد اما از نظر تاریخی طرح اولیه و پر کاربرد تاروت به تاروت رایدر وایت معروف است که اغلب برای فال تاروت از آنها استفاده میشود.

فال تاروت

کارت های تاروت

هنرمندان اروپایی اولین کارت‌های تاروت را ایجاد کردند که در ابتدا برای سرگرمی استفاده می‌شد و دارای 4 طرح چوب دستی ، سکه ، کاپ و شمشیر ( 56 کارت ) بود.

پس از 20 سال هنرمندان ایتالیایی کارت های دیگری طراحی کردند که به کارت های اصلی تاروت ( 22 کارت ) معروف شد ، این کارت های برنده یا پیروزی برای خانواده های ثروتمند و اشراف طراحی شد ، از آنجایی که همه نمی‌توانستند نقاشی را استخدام کنند تا مجموعه‌ای از کارت‌ها را برایشان طراحی کند ، برای چند قرن کارت‌های اصلی تاروت چیزی بود که فقط افراد خاص می‌توانستند داشته باشند.

فال تاروت

اکنون بیش از یک قرن از انتشار کارت‌های تاروت میگذرد و در اغلب مهمانی ها در اروپا مردم تمایل زیادی برای فال بینی با تاروت دارند ، تاروت دیگر مانند گذشته ها مختص طبقه ثروتمند و اشراف نیست و برای هر کسی که می خواهد برای یادگیری آن وقت بگذارد در دسترس است.

هر کارت تاروت دارای یک تصویر و یک عنوان است که هرکدام بیانگر مفهوم ویژه‌ای میباشد ، باور پیشگویی تاروت این است که کارتهای رو شده برای فرد اطلاعاتی از آینده و یا وضعیت کنونی او در اختیارش قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *