طالع بینی مصری متولد اسفند

طالع بینی مصری متولد اسفند

طالع بینی مصری متولد اسفند

مصریان طالع اشخاص را در رابطه با تأثیر ستارگان و سیارات و خورشید و ماه بر روی آنان پیشگویی میكردند و طالع بینی هر ماه را به سه دهه اول ، دوم ، سوم تقسیم نموده اند.

طالع بینی مصری متولد اسفند

طالع بینی مصری متولدین 1 تا 10 اسفند

متولدین دهه اول اسفند ماه دارای روحیه‎ای متعادل ، خوشرو ، خوش برخورد ، از مشاغل سخت گریزان ، تا حدی راحت طلب و از نظر اقتصادی نسبتاً موفق و پیرو شرایط روز هستند.

عموماً به خورد و خوراك و لباس اهمیت زیادی میدهند ، تا زمانی كه منافع آنان در خطر نیفتد در دوستی و شراكت پایدار ، عموماً اجتماعی و معاشرتی ، بعضاً درون‎گرا ، از نظر خانوادگی دلسوز و مهربان اما متعصب اند.

مسئول و توجیه‎گر افراد خانواده ، از نظر اقتصادی متوسط ، گاه خسیس و تنگ نظر ، از لحاظ شغلی اغلب متخصص و متبحر در كارند ، متولدین این دهه اغلب به علوم انسانی ، ادبیات و هنر علاقمند میباشند.

از نظر خانوادگی و اجتماعی فعال و طالب دخالت در امور ، اهل آموختن و دانستن ، برخی طالب طبیعت و تفریح و برخی طالب مطالعه و تحقیق اند ، از لحاظ روحی مرگ اعضاء خانواده و دوستان تأثیر عمیق و پایداری روی آنان خواهد داشت.

آنها دارای مقاومت جسمی و روحی خوبی در مقابل بیماریها هستند و واكنش‎های آنها در مقابله با مشكلات سخت افراطی بوده اما در مواقع دیگر متعادل می‎باشند ، این افراد اغلب از هوش و ذكاوت خوبی برای از میدان به در كردن رقبا و همكاران دارند و همچنین اهل زد و بند و سازش نیز میباشند.

مشاغل مناسب برای متولدین این دهه امور تجاری ، خدمات ، خرید و فروش ، بنگاه‎داری ، شراكت ، مدیریت ، ریاست ، مشاغل انضباطی ، مشاغل سیاسی ، مشاغل نظامی و … میباشد.

طالع بینی مصری متولد اسفند

طالع بینی مصری متولدین 11 تا 20 اسفند

متولدین دهه دوم اسفند ماه اغلب از نظر شخیصتی متغیر ، اهل مصالحه و سازش و گذشت ، معاشری خوب برای شركاء و همكاران ، نگران از فقر و بی پولی ، در تامین معاش خانواده موفق ، مشاوری خوب برای افراد خانواده و همسرند.

آنها معاشرتی و اجتماعی ، ذاتاً درون‎گرا ، از نظر عاطفی رفتار خوبی با همسر و اعضاء خانواده دارند اما تسلط و مدیریت خوبی ندارند ، فامیل دوست ، گاه وابسته به پدر و مادر ، بعضاً دهن بین و تحریك‎پذیر ، اهل دوستی و رفاقت مشروط ، طالب تنوع شغلی ، عموماً علاقمند به سیر و سفر ، طالب نوآوری و ابتكار ، از لحاظ ظاهر آراسته و خوش لباسند.

موفقیت اقتصادی آنان اغلب زاییده شانس و اقبال آنهاست نه تلاش و تدبیر ، این افراد اغلب به خاطر گرفتن تصمیمات عجولانه گرفتار برخی مشكلات میشوند ، مشاغل مناسب برای متولدین این دهه مشاغل خدماتی ، امور تجاری ، خرید و فروش ، بنگاه داری ، زمینه‎های تبلیغاتی و هنری ، واسطه‎گری و …. میباشد.

طالع بینی مصری متولد اسفند

طالع بینی مصری متولدین 20 تا 30 اسفند

متولدین دهه سوم دی ماه افرادی مقاوم ، سخت‎كوش ، حلال مشكلات خود ، اغلب دارای افكاری سازنده و مبتكر ،اهل بحث و مجادله ، پرحرف ، اغلب دارای اطلاعات عمومی خوب ، علاقمند به تحصیل و دانش هستند.

دارای سبك و ابتكار در شغل خود ، طالب نظم و انضباط ، طالب پاكیزگی ، از لحاظ اجتماعی فعال ، صبور و پرحوصله هستند اما در بحران‎های بزرگ رفتار انفعالی از خود نشان میدهند.

از لحاظ خانوادگی افرادی موفق و دوست و یار همسر و اعضاء خانواده ، مهمترین سرگرمی اغلب این افراد كتاب و مطالعه است ، عموماً به زبان خارجی علاقمند می‎باشند ، آنها در تصمیم‎گیری صبورند اما به محض تصمیم اقدام به عمل می‎كنند ، در صورت عصبانیت واكنش تند از خود نشان می‎دهند.

اغلب در هر شغلی موفق هستند ، این افراد پیرو قانون و مقررات بوده اغلب طرفدار منطق می‎باشند ، افرادی آرامش طلب ، خوش گذران ، در دوستی قابل اعتماد ، شراكت و همكاری با آنان مثمر ثمر ، اهل تفكر و تفحص اند ، در امور خانوادگی دارای جاذبه و احترام هستند ولی از نظر همسران شان جدی و خشك به نظر می‎رسند.

اغلب مشاور و وكیل خانواده و فامیل خود هستند ، در امور اقتصادی عموماً از هوش و دقت خوبی برخوردار هستند اما بعضاً ولخرج و دست و دل باز هستند ، به دلیل وسواس و دقت زیاد، به ریسك اقتصادی دست نمیزنند ، بیشتر طالب كارهای بزرگ هستند ، طالع این افراد میانه است اما افرادی خوش شانس و مورد احترام هستند.

مشاغل موافق این افراد اغلب معماری ، ساختمان سازی ، نقشه برداری ، دكوراسیون و تزئینات ، فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و … میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *