طالع بینی مصری متولد مهر

طالع بینی مصری متولد مهر

طالع بینی مصری متولد مهر

مصریان طالع اشخاص را در رابطه با تأثیر ستارگان و سیارات و خورشید و ماه بر روی آنان پیشگویی میكردند و طالع بینی هر ماه را به سه دهه اول ، دوم ، سوم تقسیم نموده اند.

طالع بینی مصری متولد مهر

طالع بینی مصری متولدین 1 تا 10 مهر

متولدین دهه اول مهر ماه افرادی معتدل ، باهوش ، مردم دوست ، بخشنده و هنردوست هستند ، این افراد از لحاظ جسمانی دارای تناسب اندام ، چهره‎ای سفید و مایل به گندمگون و چشم سیاه هستند.

از نظر شغلی اغلب این افراد دانشمند ، متخصص ، سیاستمدار ، نویسنده ، مصلح اجتماعی و شاغل در رشته‎های هنری میباشند و علاقمند به طبیعت بوده از نظر خانوادگی افراد متعادل و خوش برخورد و پاكدل هستند.

متولدین این دهه اغلب دارای مشخصات ارثی و ژنتیكی بوده و شباهت زیادی به پدربزرگ و مادربزرگ و …. دارند ، اغلب این افراد درون‎گرا ، فامیل دوست ، طرفدار ازدواج‎های فامیلی و زندگی جمعی هستند و در امور شغلی نیز اغلب طالب كار جمعی میباشند.

این افراد گاه دچار اشتباهات و مشكلاتی میشوند اما اغلب قادر به رفع و حل و فصل آنها خواهند بود ، بعضاً با رفتار غیر ارادی در امور اقتصادی و گاه سیاسی، دچار اشتباهاتی می‎شوند اما اغلب به اشتباه خودپی برده و به آن اعتراف میكنند.

طالع بینی مصری متولد مهر

طالع بینی مصری متولدین 11 تا 20 مهر

متولدین دهه دوم مهر ماه از لحاظ رفتار و كردار افراطی بوده و دارای عدم ثبات میباشند ، این افراد اغلب حساس و عصبی هستند ، دارای عكس‎العمل تند نسبت به ناملایمات ، در ارتباط عاطفی متغیر ، در مقابل محبت محبت افراطی و در مقابل نامهربانی سخت نامهربانند.

آنها از نظر اقتصادی كم و بیش موفق ، مشكل پسند ، در زندگی خانوادگی اغلب منضبط و پرخاشجو و ایرادگیرند ، در امور اجتماعی و سیاسی، افرادی ستیزه‎جو ، در درگیری ها جسور ، حق طلب ، اهل مجادله و بحث و گفتگو ، كنجكاو و پیگیرند و بر این باورند كه باید خوبی را با خوبی و بدی را با بدی پاسخ داد.

طالع بینی مصری متولد مهر

طالع بینی مصری متولدین 21 تا 30 مهر

متولدین دهه سوم مهر ماه از لحاظ فیزیكی متفاوت بوده برخی دارای اندامی متناسب ، قدی متوسط ، استخوان درشت و گاهی چاق و برخی دیگر لاغر و ضعیف و دارای اندامی نامناسب بوده و برخی دیگر زیبا و خوش اندام می‎باشند.

متولدین این دهه از ماه از لحاظ روانی متعادل ، طالب سكون آرامش ، دارای زندگی متعارف ، نسبت به مسائل دیگران بی تفاوت ، در مسائل خانوادگی ناصح دیگران ، از نظر زندگی زناشویی خوش شانس و راضی ، از نظر شغلی طالب مشاغل كم دردسر هستند.

در زمینه تخصصی دقیق و سمج و در زندگی اجتماعی افرادی سازگار ، صلح طلب و مردمدار ، پرهیز از هرگونه ریسك و خطر ، از لحاظ ظاهر نسبتاً خوش پوش و آراسته ، خوش برخورد ، آرام و باثبات و تا حدی شكاك اند.

متكی به یافته‎ها و تجارب شخص ، اهل بحث و مجادله ، طالب در امور اجتماعی اغلب طرفدار مكاتب مختلف ، در امور اجرایی و بازرسی و تفتیش موفق ، در تجارت عموماً ناموفق ، درای تنوع در افكار ، زمانی عجول و زمای دیگر صبور و منطقی اند.

انها فعال و تنوع طلب در شغل ، در زندگی زناشویی اغلب موفق ، برخی گرفتار اضطراب و تشویش ، بیشتر دارای خصوصیات ارثی و ژنتیكی ، در صورت داشتن تربیت دینی و عرفانی موقعیت خوبی به دست خواهند آورد ، همساز با هر موقعیت ، شریك و همكار خوب اما نه چندان مثمرثمر و فعال و گروه ‎گرا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *