طالع بینی خورشیدی متولد بهمن

طالع بینی خورشیدی

طالع بینی خورشیدی متولد بهمن

متولد بهمن فردی حساس ، استوار و ثابت قدم ، واقعا عاقل و تودار ، بی ریا و تزویر ، انسانی واقعا خوب ، دانا ، خونسرد ، رك گوست و روی خودش بیش از دیگران حساب میكند.

او مستقل ، منطقی ، عاشق بشريت و انسانيت است ، فكر دیگران را میخواند ، ثابت قدم ، آرامش دوست ، كمك رسان ، آسان زندگی میكند و پرسه زدن را دوست دارد ، دارای حس ششم قوی ، علاقه مند به دوستان ، آزادیخواه ، بلند پرواز ، رام نشدنی است.

هر جا برود بر می گردد ، جاه طلب و از اقرار به گناه منزجر است و دوستان بسیار زیادی دارد ، رازدار و تو دار ، اجتماعی ، تا حدودی خودخواه و مغرور است ، انتقاد را قبول ندارد ، فرشته خوست ، از تعریف لذت می برد و راه و روش خود را به طور دائم تغییر میدهد.

منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می اندازد ، سخاوتمند مخصوصا در دوستی ، دوستی او عمیق و شكوهمند است ، ولخرجیش از روی عقل است ، خوش قلب و مهربان ، كم‌حافظه ، بهترین مشاور ، پرحركت و بی‌قرار ، كم علاقه به اصول سنتی و قدرشناس است.

طالع بینی خورشیدی متولد بهمن

طالع بینی خورشیدی مرد بهمن

مرد متولد بهمن دارای دوستان زیادی است ، از اقرار به نقطه ضعف‌های خود منزجر است ، عشق اول خود را برای تمام عمر در خاطر نگه میدارد.

حسود و شکاک نیست ، کمی هارت و پورت و هیاهو دارد و دیر ازدواج میكند ، وسواس سلامتی دارد ، ذاتآ اجتماعی است و افكاری را در سر میپروراند كه اصلآ عملی نیستند.

طالع بینی خورشیدی متولد بهمن

طالع بینی خورشیدی زن بهمن

زن متولد بهمن بسیار غافلگیر كننده ، سزیع الانتقال ، دارادی حس پیش بینی ، كنجكاو ، رفیق باز و كم علاقه به آداب و رسوم است.

او در عشق خود بسیار جدی و وفادار است اما قادر به ابراز آن نیست ، او متعلق به همه كس است اما در عین حال از آن هیچكس نمیباشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *