طالع بینی خورشیدی متولد آبان

طالع بینی خورشیدی

طالع بینی خورشیدی متولد آبان

متولد آبان قوی و قدرتمند ، مصمم و با اراده پولادین ، ورزشكار ، هوشیار ، حساس و خجول ، در ظاهر آرام ولی در باطن خروشان است ، او انتقامجویی شدید ، پر انرژی ، واقعاْ كوشا ، عاشق ماورالطبیعه ، اهل معنويات ، عاشق مسائل مرموز است و اغلب هر كاری را به پایان میرساند.

مشكوك و كنجكاو و تودار ، مجری بسیار خوب ، پایدار و با ثبات ، محقق ورزیده ، كاشف و دانشمند ، علاقه مند به تفتیش عقاید ، فكر سایرین را می خواند ، دارای روح قوی ، واقعاْ امیدوار ، فرمانده و سیاستمدار ، مقاوم و پر تحمل ، فنا ناپذیر است.

او عده كمی را وارد زندگی خود میكند ، عاشق تولد مجدد ، دارای اهداف عالی ، بلند پرواز ، علاقه‌مند به روانكاوی و روانشناسی است ، پر شور و حرارت ، پدری فداكار ، عاشق نصیحت كردن دیگران ، دارای افكار تخيلی و ایده آل ، زیبا ، حسود ، موقع شناس ، جاه طلب ، خشن ، قابل اعتماد و متنفّر از دروغ است ، با وقار ، منطقی ، ماجراجو ، عاشق اسرار حیات و جهان ، با اعتماد به نفس ، شجاع و دلیر ، كمال گرا ، اهل معنويات است و واقعا قاطعانه عمل میكند.

طالع بینی خورشیدی متولد آبان

طالع بینی خورشیدی مرد آبان

مرد متولد آبان تیز هوش ، با اراده ، خواستار هدفهای بزرگ، پدری دلسوز و مهربان است.

مواظب باشید كه هرگز به مرد متولد این ماه دروغ نگویید و احساسات او را جریحه دار نكنید و یا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاری نداشته باشید زیرا كه انتقام و عكس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناك است.

طالع بینی خورشیدی متولد آبان

طالع بینی خورشیدی زن آبان

زن متولد آبان طناز و زیبا ، خانه دار و گرم ، حسود و انتقامجو ، راز دار و خود دار ، موقع شناس و گاه جاه طلب ، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس است.

برای متولد این ماه اندكی علاقه و یا اندكی تنفر مفهوم ندارد یا عاشق است یا دشمن و در غیر اینصورت كاملا بی تفاوت و بی اعتناست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *