طالع بینی خورشیدی متولد مهر

طالع بینی خورشیدی

طالع بینی خورشیدی متولد مهر

متولد مهر اهل اعتدال ، حامی و پشتیبان همسر ، شیرین بیان ، صلح جو ، علاقه مند به فضا ، آرام و متین ، بسیار منطقی ، بی آلایش ، عاشق اصالت و علاقه مند به موسیقی است ، او اجتماعی ، موقر ، بد پیله ، خجالتی ، پر از احساس ، اهل مشورت ، عاشق هنر و ادبیات و سیاستمدار است ، مقبول اطرافیان ، اهل مساوات و برابری و پر شور و حرارت است.

عاقل ، اهل حمایت از دیگران ، معتدل و پایدار ، شكمو ، امیدوار ، با انصاف ، خوش سلیقه ، اهل تجزیه و تحلیل ، گاهی تنبل ، كنجكاو و جستجو گر ، انتقامجوست ، از بی بند و باری متنفر است ، با معلومات و با درایت است ، به فكر فردا نیست و به آسانی تغییر عقیده نمیدهد.

مهربان ، شیك پوش و جذاب ، نكته سنج ، دارای پشتكار فراوان ، یك روز گرم و یك روز سرد ، هوشمند ، مشاور خوب ، دوست یاب ، منظم و مرتب و عاشق رنگ آبی است ، گاهی لجباز است ، مثل باتری باید مرتب شارژ شود ، صادق و درستكار ، خوش مشرب ، ساده دل ، آسان گیر ، دو دل و مردد و خوش‌بین است.

طالع بینی خورشیدی متولد مهر

طالع بینی خورشیدی مرد مهر

مرد متولد مهر با انصاف ، متعادل ، زن پرست ، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی است ، اگر شوهر متولد مهر دارید همیشه به سر و وضع خود برسید و خانه را تمیز و مرتب نگاه دارید.

این مرد هرگز مایل به رنجاندن دیگران نیست و شما میتوانید به خود ببالید كه هوشمند‌ترین مشاور جهان را در کنار خود دارید.

طالع بینی خورشیدی متولد مهر

طالع بینی خورشیدی زن مهر

زن متولد مهر معمولا استخوان بندی درشتی دارد ، شما بارها در او علائمی از قدرت ، اراده ، جدیت و تصمیم می‌بیند كه با خلق و خوی زنانه كمتر سازگاری دارد.

در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر میسازد و از انزوا و تنهائی نفرت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *